اینترنت در سال ۲۰۵۰ چگونه خواهد بود

پچ سپتامبر برای Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5 وارد شدپچ سپتامبر برای Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5 وارد شد

بیست و شش سال پیش، اینترنت دنیای متفاوتی بود و وب سایت ها بسیار متفاوت به نظر می رسیدند. به سرعت تا سال ۲۰۵۰، چشم انداز طراحی وب قرار است دستخوش تحول دیگری شود.

پیش بینی ما این است که در این سال ها کامپیوترها و گوشی های سنتی منسوخ شوند. اینترنت تجربیات همه جانبه‌ای را ارائه می‌کند که توسط واقعیت افزوده و مجازی هدایت می‌شوند و به ما امکان می‌دهند به طور طبیعی از طریق دستورات صوتی، حرکات یا حتی افکار تعامل داشته باشیم.

اما همه اینها چگونه خواهد بود؟ اجازه بدید ببینم!

ببینید: این اینترنت در سال ۲۰۵۰ است

کار به این صورت پیش رفت: متخصصان هاستینگر در هوش مصنوعی (AI)، توسعه وب و طراحی گرد هم آمدند تا افکار خود را در مورد آینده اینترنت به اشتراک بگذارند.

سپس، امروز را انتخاب کردیم محبوب ترین وب سایت ها از هفت دسته مجزا ما می خواهیم تصویری از نحوه انجام کارهای مختلف در وب داشته باشیم، مانند جستجوی اطلاعات، تماشای محتوای ویدیویی، برقراری ارتباط، خرید و غیره.

سپس، ما از DALL·E 3 خواستیم که به عنوان یک طراح وب عمل کند و تجسم کند که چگونه این وب سایت ها ممکن است در سال ۲۰۵۰ به نظر برسند. در برخی موارد، هوش مصنوعی بیش از حد بداهه می کرد، اما همانطور که درخواست های خود را اصلاح کردیم، در نهایت به پاسخ هایی که می خواستیم رسیدیم. : تصاویری از وب سایت هایی که ممکن است در آینده از آنها بازدید کنیم.

در اینجا نتایج به همراه برخی از بینش ها در مورد اینکه چگونه می تواند همه کار کند آورده شده است:

۱٫ موتورهای جستجو: Google.com

به لطف پیشرفت‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، هر جستجوی آنلاین منحصربه‌فرد و بسیار شخصی‌سازی شده برای نیازهای خاص، عادات، زمان جستجو و حتی خلق و خوی شما خواهد بود.

ما پیش‌بینی می‌کنیم که به جای تایپ کردن، جستجوها را فقط با فکر کردن آغاز کنید و نتایج در یک محیط مجازی به‌عنوان اشیاء تعاملی سه‌بعدی ظاهر شوند. شما می توانید به سرعت اطلاعاتی را که می خواهید مستقیماً در حافظه خود ذخیره کنید، شبیه به گفتگوی درونی با هوش فوق العاده.

گوگل که اکنون می شناسیم ممکن است حتی وجود نداشته باشد و مدل های هوش مصنوعی به جای آن جستجوهای آنلاین را انجام خواهند داد.

۲٫ پخش جریانی و تلویزیون آنلاین: YouTube.com

در اینجا چیزی است که Costco را به یکی از بهترین مکان ها برای خرید محصولات اپل تبدیل می کنددر اینجا چیزی است که Costco را به یکی از بهترین مکان ها برای خرید محصولات اپل تبدیل می کند

یوتیوب از طریق واقعیت مجازی و واقعیت افزوده تجربیات همهجانبه ای را ارائه خواهد داد. با توصیه‌های هوش مصنوعی سفارشی‌شده و شخصی‌سازی‌شده، با محتوا تعامل خواهید داشت، داستان‌ها را در حین حرکت شکل می‌دهید.

ویژگی‌های اجتماعی به شما امکان می‌دهد با هم در سراسر جهان تماشا کنید و ارتباطات و جامعه را به صورت آنلاین تقویت کنید. انتظار ویجت‌های تعاملی و ویدیوهای پویاتر، مانند نماهای ۳۶۰ درجه، حس لامسه و بویایی، و امکانات اضافی واقعیت افزوده را برای تجربه تماشای غنی‌تر داشته باشید.

از نظر پخش زنده، ما زندگی خود را از منظر سوم شخص ثبت خواهیم کرد.

۳٫ رسانه های اجتماعی: Facebook.com

در سال ۲۰۵۰، پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک به فضاهای مجازی عظیم تبدیل می‌شوند که می‌توانید با دوستان و جوامع ارتباط برقرار کنید، انگار در یک اتاق هستید. فقط با یک لمس یا حتی یک فکر به رویدادها می‌پیوندید، بازی می‌کنید و در فعالیت‌های مختلف شرکت می‌کنید.

البته، هنوز یک فید خبری وجود دارد، فقط شخصی‌سازی‌شده‌تر و کمتر به هم ریخته‌تر، با پیش‌نمایش هوشمندانه از پست‌ها.

علاوه بر این، کارشناسان ما پیش‌بینی می‌کنند که شبکه‌های اجتماعی به عنوان قطبی برای پروژه‌های مشترک و تجربیات مشترک عمل می‌کنند و حس جهانی قوی از جامعه را تقویت می‌کنند.

۴٫ لغت نامه ها و دایره المعارف ها: Wikipedia.org

افزایش ۷۱ درصدی سرمایه‌گذاری کسب‌وکارها در ریتنشن مارکتینگافزایش ۷۱ درصدی سرمایه‌گذاری کسب‌وکارها در ریتنشن مارکتینگ

صفحه اصلی بزرگترین دایره المعارف جهان حاوی یک کره پویا و تعاملی است که می توانید آن را بچرخانید و مقالات مربوط به مناطق مختلف جهان را کاوش کنید. دستیاران هوش مصنوعی شخصی‌شده، توصیه‌ها و بینش‌های متناسبی را بر اساس ترجیحات و علایق یادگیری فردی شما ارائه می‌کنند.

تراشه ای که در سر شما کاشته می شود تمام اطلاعات مورد نیاز شما را ذخیره می کند و الگوریتم های هوش مصنوعی بلافاصله محتوا را اضافه و بررسی می کنند تا بتوانید به دقیق و به روز بودن آن اعتماد کنید.

۵٫ اخبار و ناشران رسانه: Yahoo.com

با استقبال از آینده، یاهو با رابط کاربری غنی از عناصر هولوگرافیک و ویجت های پویا که به نظر می رسد در بالای سطح شناور هستند، ملاقات می کند.

هر ستون دارای عناصر تعاملی با داده های ضروری و به روز رسانی های زنده است. اما برای کسب اطلاعات بیشتر لازم نیست چیزی بخوانید: فقط یک خبر یا موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید و اطلاعات به مغز شما منتقل می شود.

۶٫ تجارت الکترونیک و خرید: Amazon.com

سگ‌ها از گرگ‌ها باهوش‌تر هستند؟/ عکسسگ‌ها از گرگ‌ها باهوش‌تر هستند؟/ عکس

خرید آنلاین با واقعیت افزوده شبیه به خرید در یک فروشگاه فیزیکی است اما با کمتر قدم زدن در اطراف. رابط آمازون محصولات را در نمایشگرهای هولوگرافی سه بعدی نشان می دهد و به مشتریان اجازه می دهد آنها را به گونه ای ببینند که گویی درست در مقابل خود هستند.

حتی می توانید با استفاده از دستکش های حسی آن ها را حس کنید و اگر به لباس ها علاقه دارید، کافی است آن ها را در واقعیت مجازی امتحان کنید.

تحویل همان روز عادی خواهد شد، زیرا اقلامی که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارند از قبل آماده می شوند.

۷٫ فناوری و هوش مصنوعی: OpenAI.com

امروزه OpenAI.com در اصل فقط یک پنجره چت است. با این حال، در آینده، این رابط قرار است دستخوش تغییرات قابل توجهی شود.

این به محیطی تبدیل می شود که افراد می توانند یاد بگیرند، خلق کنند و همکاری کنند. کاربران توانایی تعامل با هوش مصنوعی را به طرق مختلف خواهند داشت، از جمله از طریق نمایشگرهای هولوگرافیک، پیش بینی های سه بعدی تعاملی، دستورات صوتی و البته افکار.

پاداش: Hostinger.com

کاهش ۷۵ درصدی انجام آنژیوگرافی‌های غیرضروری با هوش مصنوعی/افزایش چاقی شکمی به دلیل «تغذیه فقیر»کاهش ۷۵ درصدی انجام آنژیوگرافی‌های غیرضروری با هوش مصنوعی/افزایش چاقی شکمی به دلیل «تغذیه فقیر»

صرف نظر از اینکه اینترنت چگونه تکامل می‌یابد، مردم همچنان وب‌سایتی ایجاد می‌کنند تا داستان‌های خود را به اشتراک بگذارند، کسب‌وکارها را به نمایش بگذارند یا محصولات و خدمات را بفروشند.

مطمئناً، این وب‌سایت‌ها کاملاً متفاوت به نظر می‌رسند و با آیه‌های متا، واقعیت مجازی و دستگاه‌های هوش مصنوعی مانند Rabbit R1 سازگار شده‌اند. اما یک چیز واضح است: هاستینجر برای کمک در آنجا خواهد بود.

در آینده، انتشار یک وب سایت به سادگی بحث در مورد یک ایده تجاری با یک دوست خواهد بود. و زمان زیادی طول نخواهد کشید تا به آن نقطه برسیم، زیرا ما در حال حاضر به آن سمت می رویم.

ما وب سایت ساز هوش مصنوعی گفتار به متن را می فهمد و می تواند یک وب سایت منحصر به فرد پر از محتوای سفارشی از یک درخواست ایجاد کنید. سپس می توانید آن را بر اساس نیازهای خاص خود تنظیم کنید و بدون کدنویسی یک خط به صورت زنده شروع به کار کنید.

این تنها یکی از راه‌هایی است که ما از هوش مصنوعی برای کمک به موفقیت آنلاین مشتریان خود استفاده می‌کنیم، از تولید محتوای مناسب SEO و تصاویر برجسته گرفته تا انتخاب دامنه‌ای که کاملاً با مفهوم کسب‌وکار شما هماهنگ باشد.

نتیجه گیری: قدم گذاشتن به آینده آنلاین

به طور خلاصه، در اینجا بینش های اصلی کارشناسان ما در مورد آینده اینترنت، با توجه به پیش بینی های فعلی، پیشرفت های فناوری، و آنچه غول های فناوری مانند اپل، گوگل و متا ایجاد و توسعه می دهند، آورده شده است:

  • ابزارهای نوآورانه مانند عینک واقعیت مجازی، هدفون هوشمند، دستبند، پروژکتور هولوگرافیکو تعداد بیشتری جایگزین رایانه ها و تلفن های سنتی خواهند شد.
  • واقعیت افزوده و مجازی گشت و گذار در اینترنت را به تجربه ای کاملا متفاوت تبدیل می کند.
  • ما از طریق با فناوری تعامل خواهیم داشت دستورات صوتی، حرکات، یا حتی افکار.
  • وب سایت ها اولویت بندی خواهند کرد بیش از حد شخصی سازیسفارشی کردن محتوا و طرح‌بندی برای هر بازدیدکننده.
  • محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی خلاقیت و تنوع را تقویت می کند و در عین حال ارتباط و قابلیت اطمینان را تضمین می کند.
  • از نظر طراحی وب سایت اشکال سه بعدی و نئومورفیسم محبوبیت بیشتری کسب خواهد کرد.
  • ایمپلنت های مغزی هنوز در حال آزمایش هستند. با این حال، اگر بتوانیم از آنها برای ارسال و دریافت داده استفاده کنیم، احتمالات بی پایان است. جستجوهای آنلاین در ذهن ما به یک مونولوگ تبدیل می شود و مهم ترین اخبار روز یا مدخل های دانشنامه به سادگی می توانند در حافظه ما بارگذاری شوند.
  • راه اندازی یک تجارت آنلاین یا نوع دیگری از وب سایت به همین سادگی خواهد بود صحبت کردن با یک دوست در مورد ایده شما.

البته اینها پیش بینی هایی بر اساس تصورات فعلی است. فناوری با سرعتی سریع در حال تغییر و بهبود است و گاهی اوقات پیشرفت در جهتی متفاوت از آنچه انتظار می رفت حرکت می کند. فقط زمان آینده را آشکار خواهد کرد، اما یک چیز مسلم است: احتمالات هیجان انگیزی در خود دارد.

توماس راسیماس، رئیس هوش مصنوعی در هاستینگر، ادغام هوش مصنوعی را برای بهبود محصولات و تجربه مشتری ما هدایت می کند. او با بیش از ۱۵ سال تجربه در فناوری، تحقیقات هوش مصنوعی را رهبری می کند، تیمی با استعداد را راهنمایی می کند و از قدرت تحول آفرین هوش مصنوعی دفاع می کند. توماس در اوقات فراغت از دویدن در مسیر و خواندن کتاب لذت می برد.


منبع: https://www.hostinger.com/blog/internet-in-2050

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *