اینتل صدها کارمند آمریکایی را درست در زمان کریسمس اخراج می کند

اینتل صدها کارمند آمریکایی را درست در زمان کریسمس اخراج می کند

بر اساس آخرین داده های موجود از اداره توسعه اشتغال ایالت ساحل غربی، اینتل در آستانه کریسمس، مشاغل را از ۳۱۱ کارگر کالیفرنیا سلب کرده است. اخطار پرونده ها.

این تعدیل نیروها قرار است بر ۲۳۵ کارگر در دفاتر Folsom سازنده تراشه و همچنین ۷۶ نفر از سایر فضاهای کاری مستقر در سانتا کلارا تأثیر بگذارد.

در همه موارد به کارگران قبل از قطع قرارداد تا پایان ماه و پایان امسال فرصت داده شده است.

اینتل تعدیل های بیشتری را اعلام می کند

این شرکت همچنین ۱۴۰ کارگر را در ماه اوت و همچنین حدود ۵۰۰ نفر دیگر را در فصل اوج اخراج در اواخر سال ۲۰۲۲ و اوایل سال ۲۰۲۳ اخراج کرد. اخراج ها.fyi.

اینتل حدود ۱۱۰۰۰۰ کارگر را در سراسر جهان استخدام می‌کند، که این کاهش تعداد کارمندان را از نظر درصدی بسیار کم می‌کند، با این حال اخراج‌ها همچنان بر کارگران تأثیر می‌گذارد، چه به صورت انبوه و چه به صورت انبوه.

سخنگوی شرکت گفت ثبت نام: “اینتل در تلاش است تا استراتژی خود را سرعت بخشد و در عین حال هزینه ها را از طریق ابتکارات متعدد، از جمله کاهش برخی مشاغل و کاهش نیروی کار خاص در مناطق مختلف شرکت، کاهش دهد.”

حدود ۱۳۰۰۰ کارگر آن در بزرگ‌ترین شهرهای کالیفرنیا و اطراف آن مستقر هستند، و این شرکت قبلاً متعهد شده است که در فرآیندهای تولید مستقر در ایالات متحده سرمایه‌گذاری بیشتری کند، که احتمالاً در نتیجه تنش‌های ژئوپلیتیکی ادامه دارد که توسط واردات و واردات چین-آمریکا رهبری می‌شود. محدودیت های صادراتی

این سخنگو افزود: این تصمیمات دشوار است و ما متعهد هستیم که با کارکنان آسیب دیده با عزت و احترام رفتار کنیم.

TechRadar Pro از اینتل خواسته است تا اطلاعات بیشتری در مورد نوع پاداش و/یا بسته‌های اضافه کاری که کارگران متأثر می‌توانند انتظار داشته باشند، زیرا به دنبال انتقال به نقش دیگری در جای دیگر هستند.

علاوه بر این، شرکت اعلام کرد بیش از ۱۲ ماه پیش، “۳ میلیارد دلار کاهش هزینه در سال ۲۰۲۳ را به همراه خواهد داشت، به ۸ تا ۱۰ میلیارد دلار کاهش هزینه سالانه و افزایش بهره وری تا پایان سال ۲۰۲۵٫”

اخراج ها هرگز خبر خوبی برای یک شرکت یا کارگران آن نیستند، اما با توجه به مقیاس کاهش هزینه های اعلام شده در اکتبر ۲۰۲۲، به حداقل رساندن آنها خبر بهتری از آنچه قبلاً انتظار داشتیم است.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/intel-cuts-hundreds-of-us-workers-just-in-time-for-christmas

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *