اینسایدر نشان می دهد که اخبار پورت رایانه شخصی Ghost of Tsushima هفته آینده منتشر می شود

یک پورت رایانه شخصی از بازی تحسین شده Ghost of Tsushima توسط Sucker Punch ممکن است در اوایل هفته آینده معرفی شود.

این را نیک بیکر از XboxEra می گوید که در X/Twitter اشاره کرد که اخبار مربوط به پورت مورد انتظار ممکن است سه شنبه آینده، ۵ مارس منتشر شود.


اینسایدر نشان می دهد که اخبار پورت رایانه شخصی Ghost of Tsushima هفته آینده منتشر می شودنقد و بررسی Ghost of Tsushima – گیم پلی Ghost of Tsushima PS4 Pro


نقد و بررسی Ghost of Tsushima – گیم پلی Ghost of Tsushima PS4 Pro.

“من شنیده ام که ممکن است به زودی چیزی در مورد پورت رایانه شخصی Ghost of Tsushima دریافت کنیم. شاید حدود پنجم؟” بیکر پست کرد.

اینکه آیا این صرفاً تأییدی است که یک پورت در حال توسعه است یا یک راه‌اندازی کامل در سایه، نامشخص است، اما به نظر می‌رسید که بیکر فکر می‌کرد که همان اولی است. در پاسخ به یک نظر دهنده، بیکر تکرار کرد که آنها “واقعاً نمی گویند که بندر به زودی آزاد می شود”، فقط ما “چیزی در مورد آن شنیده ایم”.

خبر خوب در مورد این شایعه این است که، درست یا نادرست، ۵ مارس تنها سه روز دیگر باقی مانده است – بنابراین زمان زیادی برای صبر کردن نداریم تا زمانی که یک راه یا آن را بدانیم. تقویم های خود را علامت گذاری کنید

کارگردان چاد استاهلسکی تایید کرد که اقتباس سینمایی او از Ghost of Tsushima خواهد بود “یک بازیگر کامل ژاپنی، به زبان ژاپنی”.

استاهلسکی گفت که در حالی که ممکن است “بیشتر مردم را بترساند”، اما سونی “با پشتیبانی همراه است” [him] در مورد آن» و «مخاطبان غربی به طور کلی روز به روز بیشتر به آن عادت می کنند [reading subtitles]”.


منبع: https://www.eurogamer.net/ghost-of-tsushima-pc-port-news-coming-next-week-insider-suggests?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *