اینستاگرام اینفلوئنسر کدنویس زن محبوب ظاهراً توسط یک مرد اداره می شود

Eduards Sizovs، بنیانگذار کنفرانس توسعه‌دهنده نرم‌افزار DevTernity، قبلاً در سرفصل‌های فهرست سخنرانان زن جعلی برای یک کنفرانس قرار داشته است. اکنون، فاش شده است که Sizovs ممکن است پشت Coding_Unicorn، یک اکانت محبوب اینستاگرام که ظاهراً توسط یک کدنویس زن اداره می شود، باشد. ۴۰۴ رسانه گزارش ها.

Coding_Unicorn 115000 فالوور در اینستاگرام دارد و ادعا می کند که توسط یک توسعه دهنده نرم افزار حرفه ای به نام جولیا اداره می شود. این حساب دارای عکس هایی است – که بسیاری از آنها عکس های جذابی هستند – از جولیا در مک بوک در کنار "کدنویسی بدون BS، حرفه، نکات بهره وری." 

۴۰۴ رسانه مجموعه‌ای از شواهد نشان می‌دهد که Sizovs مسئول این حساب است، مانند یک ویدیوی YouTube که نشان می‌دهد Sizovs قبلاً به ایمیل حساب کاربری وارد شده است و عکس‌هایی از صفحه رایانه جولیا که نشان می‌دهد او به عنوان Sizovs وارد شده است. برخی از کپشن های جولیا در اینستاگرام نیز کپی دقیقی از پست های لینکدین Sizovs هستند.

جولیا همچنین خود را به عنوان یکی از طرفداران DevTernity معرفی می کند و به کنفرانس های آینده این شرکت لینک می دهد. او ظاهراً قرار بود در یک کنفرانس سخنرانی کند اما "به کمک به سازمان روی آورد." این رویداد که قرار بود از ۷ دسامبر آغاز شود، به دلیل ادعاهایی مبنی بر اضافه شدن زنان قلابی به این ترکیب در تلاش برای متنوع جلوه دادن آن لغو شد. دو زن – یکی به عنوان مهندس کارکنان در Coinbase و دیگری به عنوان مهندس ارشد مایکروسافت MVP و WhatsApp – از وب سایت DevTernity حذف شدند و هیچ حضور آنلاین یا به طور بالقوه اصلاً وجود ندارند. ثبت نام.

Sizovs به اتهامات کنفرانس در X پاسخ داد: "میزان نفرت و لینچ کردنی که مدام دریافت می کنم به گونه ای است که انگار یک نفر را کلاهبرداری کرده یا می کشم. اما من از خودم دفاع نمی کنم چون احساس گناه نمی کنم. من هیچ کار وحشتناکی انجام ندادم که بخواهم از آن عذرخواهی کنم." Sizovs اعتراف کرد که یکی از نمایه های فهرست شده در سایت، یک پروفایل است "شخص دمو" بود "تولید خودکار، با عنوان تصادفی، دسته تصادفی توییتر، تصویر تصادفی." با این حال، شکاکان ادعا می‌کنند که حذف فرد باید ساده باشد و به نظر نمی‌رسد که اصلاً به طور خودکار تولید شده باشد، حتی تصویر در اوایل تغییر کرده است.

سیزوف با نگاهی به آینده گفت: "تلاش‌ها را ۱۰ برابر افزایش خواهم داد تا مطمئن شوم که در سال آینده، اگر یکی از خانم‌های ما ترک تحصیل کند، برنامه‌ای برای بازگشت داشته باشیم." در مورد Unicorn_Coding، مشخص نیست که این زن دقیقاً چه کسی در عکس ها است یا چگونه به Sizovs متصل شده است. خواندن ۴۰۴ رسانهمقاله برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مورد وحشی

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/a-popular-female-coding-influencers-instagram-is-apparently-run-by-a-man-115046245.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/a-popular-female-coding-influencers-instagram-is-apparently-run-by-a-man-115046245.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *