اینستاگرام ویرایش مستقیم پیام، چت های پین شده و موارد دیگر را به دست می آورد

اینستاگرام امروز چندین به روز رسانی را اعلام کرد برای ویژگی پیام‌رسانی مستقیم، از جمله ویرایش پیام و چت‌های پین شده. پیام های دایرکت ارسال شده در اینستاگرام اکنون تا ۱۵ دقیقه پس از ارسال قابل ویرایش هستند.

اینستاگرام ویرایش مستقیم پیام، چت های پین شده و موارد دیگر را به دست می آورد
برای ویرایش یک پیام، آن را به مدت طولانی فشار دهید و سپس گزینه «ویرایش» را انتخاب کنید. کاربران می بینند که محتوا ویرایش شده است و این ویژگی اینستاگرام را با فیس بوک و با ویژگی ویرایش iMessage خود اپل هماهنگ می کند.

حداکثر سه چت به زودی با پشتیبانی از پیام‌های گروهی و مکالمه‌های یک به یک، به بالای صندوق ورودی پیام پین می‌شوند. انگشت خود را به چپ بکشید یا روی یک چت ضربه بزنید و نگه دارید و گزینه «پین» را انتخاب کنید تا آن را به بالای رابط پیام‌رسانی پین کنید.

اینستاگرام یک ضامن جدید برای غیرفعال کردن رسید خواندن اضافه کرد که می تواند برای همه چت ها یا فقط برای چت های خاص انجام شود. با رفتن به پیام‌ها و سپس پاسخ‌های داستانی، می‌توانید تنظیمات کل حساب را در بخش تنظیمات فعال کنید.

همراه با این به‌روزرسانی‌ها، اینستاگرام چندین تم جدید را معرفی کرد که می‌توان آن‌ها را بر اساس هر چت فعال کرد، به علاوه اکنون گزینه‌ای برای ذخیره استیکرهای مورد علاقه در DM برای دسترسی سریع‌تر وجود دارد. با فشار دادن و نگه داشتن یک برچسب امکان ذخیره آن را فراهم می کند.

این ویژگی‌های جدید از امروز برای کاربران اینستاگرام عرضه می‌شوند و ممکن است مدتی طول بکشد تا گزینه‌ها برای همه در دسترس باشند.

برچسب ها: اینستاگرام


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/04/instagram-dm-editing-pinned-chats/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *