اینفلوئنسرهای جناح راست متعهد شدند که پس از تعلیق تبلیغات اپل، دیزنی و دیگران در X، ایلان ماسک را نجات دهند.

سیب. دیزنی IBM. NBCUniversal. سونی. اینها فقط هستند برخی از شرکت های بزرگ که کمپین های تبلیغاتی خود را به حالت تعلیق درآورده اند X، پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می شدطی چند روز گذشته

از آن زمان، بسیاری از شرکت‌های رسانه‌ای راست‌گرا و اینفلوئنسرها گرد هم آمده‌اند و قول حمایت از آن‌ها را داده‌اند الون ماسکوعده تبلیغات در X به منظور جبران درآمد از دست رفته از کسب و کارهای در حال فرار.

هفته گذشتهایلان ماسک حمایت خود را از یک نظریه توطئه یهودی ستیزانه اعلام کرد که مدعی است گروه های یهودی در حال جایگزینی افراد سفیدپوست با مهاجران گروه های اقلیت هستند. تایید ماسک از این توطئه در X نیز با الف گزارش رسانه‌ها برای آمریکا این نشان می‌دهد که چگونه تبلیغات برندهای بزرگ در محتوای طرفدار نازی و هیتلر ظاهر می‌شود. به نظر می رسد این دو موضوع در کنار هم شرایطی را ایجاد کرده اند که در آن بسیاری از شرکت های بزرگ احساس می کنند دیگر نمی توانند در این پلتفرم تبلیغ کنند.

روز شنبه، ست دیلون، مدیر عامل وب سایت طنز محافظه کار Babylon Bee، اعلام کرد شرکت او برای حمایت از “آزادی بیان” ۲۵۰۰۰۰ دلار برای تبلیغات در X هزینه می کند. حمایت دیلون از ماسک نباید تعجب آور باشد. تعلیق بابیلون بی در توییتر بود یکی از دلایل چرا ماسک در ابتدا به خرید پلت فرم رسانه های اجتماعی علاقه مند بود.

کمی بعد، تیم پول یوتیوب نیز متعهد شد برای خرج کردن همان مبلغ برای تبلیغات X “طی چند ماه آینده”.

به زودی، چهره‌ها و شرکت‌های رسانه‌ای راست‌گرای بیشتری با تعهدات خود، البته بسیار کمتر از مبلغی که دیلون و پول وعده داده بودند، دنبال کردند. به عنوان مثال، بنی جانسون، مفسر سیاسی، متعهد شد ۵۰۰۰۰ دلار برای تبلیغات هزینه کند. سایر سازندگان دست راستی مانند The Quartering، Donut Operator، Gavin McInnes و Elijah Schaffer مبالغ کمتری از ۲۵۰۰ تا ۴۰۰۰۰ دلار را متعهد شدند.

اندرو تیت بحث برانگیز، یک تأثیرگذار “مانوسفر” که قبلا هم بوده است به تجاوز جنسی و قاچاق انسان متهم شده استبیشترین مبلغ را متعهد شد، گفتن او ماهانه ۱ میلیون دلار به ماسک می‌داد بدون اینکه حتی تبلیغاتی برای تلاش‌های خودش اجرا کند.

تیت نوشت: “من X را در X تبلیغ خواهم کرد، من به معنای واقعی کلمه پلت فرم خود را در این پلت فرم تبلیغ خواهم کرد.” “۱،۰۰۰،۰۰۰ دلار در ماه. شما به تبلیغ کنندگان دیگری نیاز ندارید. فقط به من اطلاع دهید که کجا باید پرداخت کنم @elonmusk.”

مشخص نیست که آیا تیت جدی است یا حتی منابعی برای اهدای ۱۲ میلیون دلار در سال به X دارد یا خیر. با این حال، با در نظر گرفتن ارزش اسمی، اظهار نظر تیت مبنی بر اینکه اگر تیت ماهانه ۱ میلیون دلار به X پرداخت کند، ماسک به تبلیغ‌کنندگان دیگری نیاز نخواهد داشت، واضح است. شگفت آور

از زمان انتشار، در مجموع ۸ چهره و گروه رسانه‌ای راست‌گرا متعهد شده‌اند که ۱۶۲۷۵۰۰ دلار برای خرید تبلیغات در X اقدام کنند. این شامل پیشنهاد احتمالاً غیرجدی تیت نیز می‌شود. علاوه بر این، اکثریت این تعهدات در طول چند ماه است، بنابراین این مبلغ در ماه نیست.

برای مقایسه با مبلغی که X از تبلیغ کنندگان فراری از دست داده است، طبق گزارش ها، اپل به تنهایی هزینه می کند بیش از ۱۰۰ میلیون دلار در هر سال در تبلیغات X. با نگاهی گسترده تر، تبلیغات ساخته شده. مصنوعی ۹۰ درصد از ۵٫۱ میلیارد دلاری که توییتر آن زمان در سال قبل از به دست گرفتن ماسک به دست آورد.

ماسک قبلا صدا کرد قدردانی او از تعهدات تبلیغاتی در پستی در X. اما حقیقت این است که حمایت این چهره‌های راست‌گرا نمی‌تواند شکاف درآمدی ایجاد شده توسط این مارک‌ها و شرکت‌های بزرگ را که پس از اخیراً صاحبش دلارهای تبلیغاتی خود را به جاهای دیگر می‌برند، پر کند. اقدامات.


منبع: https://mashable.com/article/right-wing-pledges-x-twitter-ad-buys-support-elon-musk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *