اینها جدیدترین و جدیدترین ویژگی های جدید تلگرام هستند

تلگرام اخیراً اعلام کرده است که به ۹۰۰ میلیون کاربر ماهانه رسیده است، رقمی پوچ که کارکنان DL خوشحال هستند که بخشی از آن هستند. آیا شما دنبال می کنید کانال رسمی DL هنوز؟ هر چند این برای ما کافی است.

همراه با آن نقطه عطف، تلگرام مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدیدی را که در ماه گذشته پیاده‌سازی کرده‌اند، شرح داد. گزینه جدیدی برای نمایه من وجود دارد که به شما امکان می دهد نمایه خود را از منظر شخص سوم مشاهده کنید، کانال های توصیه شده برای یافتن گروه های جدیدی که ممکن است دوست داشته باشید، و همچنین امکان نمایش تاریخ تولد خود را در نمایه خود. کاربران در صورت تمایل می توانند به سرعت تلگرام پریمیوم را به شما هدیه دهند، که لمس خوبی است.

نمایه من در عمل

اگر صاحب کانال هستید، اکنون می توانید آن کانال را به نمایه خود پین کنید تا افراد به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. یکی از ویژگی هایی که ممکن است بخواهید هنگام روشن کردن آن فراموش نکنید، امکان اشتراک گذاری مکان دقیق خود به طور نامحدود است. همانطور که تلگرام توضیح می دهد، «اکنون می توانید زمان بیشتری را به یک مکان مشترک موجود اضافه کنید. و اگر می‌خواهید دوستان و خانواده حرکات شما را برای مدت طولانی پیگیری کنند، گزینه جدیدی برای به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی خود با آنها به طور نامحدود وجود دارد، تا زمانی که آن را خاموش نکنید.”

برای مشاهده لیست کامل موارد جدید، برای مطالعه وبلاگ تلگرام لینک زیر را دنبال کنید. و به طور جدی به ما در تلگرام بپیوندید. اونجا خیلی شلوغه

لینک گوگل پلی

// تلگرام


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/29/telegram-hits-900m-monthly-users-adds-a-ton-of-new-features/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *