اینها حرکاتی هستند که برای کنترل Vision Pro استفاده می شوند

با راه‌اندازی Vision Pro، اپل اسناد و آموزش‌های پشتیبانی زیادی از جمله یک مورد را منتشر کرد نمای کلی ژست ها برای کنترل هدست استفاده می شود. اکثر مردم کنترل مبتنی بر ژست را بصری می دانند، اما برای آنهایی که مشکل دارند، اپل نکاتی را نیز برای دریافت بهترین تجربه ارائه کرده است.

اینها حرکاتی هستند که برای کنترل Vision Pro استفاده می شوند

ژست های Vision Pro

  • روی Fingers Together ضربه بزنید – برای انتخاب یک آیتم در ویژن پرو، به آن نگاه کنید و سپس انگشت شست و اشاره خود را با هم بزنید. اپل می گوید این معادل ضربه زدن روی چیزی است آیفون یا روی چیزی در مک کلیک کنید.
  • خرج کردن و کشیدن – جابجایی آیتم ها در Vision Pro را می توان با نگاه کردن به یک مورد و سپس فشار دادن انگشت شست و اشاره به هم انجام داد. در حین حرکت آیتم را نیشگون بگیرید و نگه دارید و سپس رها کنید. نیشگون گرفتن و کشیدن برای مرتب کردن برنامه ها، تغییر اندازه پنجره ها، پیمایش و کشیدن چیزها از یک برنامه به برنامه دیگر استفاده می شود.
  • خرج کردن و تلنگر – با فشردن انگشت شست و اشاره به هم و سپس تکان دادن مچ دست به بالا یا پایین در یک حرکت صاف، می‌توانید به سرعت در محتوا پیمایش کنید. این ژست برای حرکت افقی در برنامه ها در نمای صفحه اصلی، پیمایش صفحات وب طولانی و مرور تصاویر در صفحه استفاده می شود. عکس ها برنامه
  • برای گزینه‌ها خرج کنید – اگر یک مورد را در ویژن پرو فشار دهید و نگه دارید، می توانید لیستی از موارد را به نمایش بگذارید. فقط به یک مورد نگاه کنید، انگشت شست و اشاره خود را با هم بزنید و نگه دارید. پس از ظاهر شدن گزینه ها، می توانید رها کنید و سپس برای انتخاب گزینه مورد نظر ضربه بزنید.
  • دست زدن به – عناصری در آن وجود دارد visionOS که می توان مستقیماً با انگشتان با آن تعامل کرد. صفحه‌کلید مجازی یکی از این نمونه‌هاست، زیرا تایپ کردن را می‌توان با لمس کلیدها با یک انگشت در هر دست انجام داد.

نکات ژست

برای بهترین تجربه با ویژن پرو، اپل توصیه می کند از آن در اتاقی با نور مناسب، بدون آستین بلند یا جواهرات بزرگ و در حالی که دستان شما قابل مشاهده است استفاده کنید.

  • اطمینان حاصل کنید که از Vision Pro در مکانی با نور مناسب استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که جلوی دستگاه تمیز و عاری از لک است تا دوربین های رو به بیرون بتوانند دستان شما را ببینند.
  • دستان خود را به راحتی در دامان خود قرار دهید – نیازی به بالا نگه داشتن بازوها نیست.
  • اطمینان حاصل کنید که دستان شما قابل مشاهده هستند و زیر میز یا پتو پنهان نمی شوند.
  • دستکش‌ها، آستین‌های بلند و جواهرات بزرگی که بخش قابل‌توجهی یا تمام دست را می‌پوشانند، می‌توانند در ردیابی حرکات Vision Pro اختلال ایجاد کنند.
  • دست های خود را روی هم نگذارید و دست های خود را با دست دیگر نپوشانید.

همچنین طیف وسیعی از ویژگی های Accessibility وجود دارد که می تواند برای بهبود تجربه Vision Pro در موارد خاص مورد استفاده قرار گیرد، با جزئیات موجود در وب سایت پشتیبانی اپل.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو، visionOS
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/guide/vision-pro-gestures/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *