این آمپر جریان صوتی می‌تواند جان تازه‌ای را در راه‌اندازی کلاسیک Hi-Fi شما ببخشد

این آمپر جریان صوتی می‌تواند جان تازه‌ای را در راه‌اندازی کلاسیک Hi-Fi شما ببخشد

WiiM Amp شباهت های زیادی با WiiM Pro بدون آمپر دارد، از جمله پشتیبانی از پخش گسترده تر از اکثر رقبا. پشتیبانی می کند بهترین خدمات پخش موسیقی Hi-Fiمانند Tidal، Deezer، Qobuz، Apple Music، و Amazon Music HD، و همچنین پلتفرم هایی مانند Spotify، SoundCloud، TuneIn، Pandora، iHeartRadio، Napster، و Calm Radio. در حالی که سایر پخش کننده های WiiM نیز از پلتفرم مدیریت رسانه چند دستگاهی پشتیبانی می کنند، آنجاآمپ هنوز گواهینامه خود را دریافت نکرده است.

علاوه بر پخش مستقیم، می‌توانید صدا را مستقیماً از دستگاه دیگری از طریق Chromecast، Apple AirPlay و Alexa Music Cast ارسال کنید. اگر دوست دارید، می توانید یک دستگاه ذخیره سازی فیزیکی را با استفاده از پورت USB روی WiiM Amp متصل کنید و از آن به عنوان یک سرور DLNA استفاده کنید.

مانند دیگر استریمرهای WiiM، Amp نیز الکسا داخلی دارد. در همین حال، کنترل از راه دور بلوتوث همراه به شما امکان می دهد میزان صدا و پخش را مدیریت کنید و همچنین از پیش تنظیم ها استفاده کنید – یا می توانید از میکروفون درون خطی روی کنترل از راه دور برای فرمان الکسا استفاده کنید. مانند WiiM Pro، WiiM Amp نیز دارای یک پورت LAN 100Mbps است.

علاوه بر این، شما می توانید استفاده کنید برنامه WiiM Home برای پیکربندی EQ، بین منابع ورودی و خروجی مختلف انتخاب کنید، کتابخانه های موسیقی خود را از برنامه های پخش جریانی متعدد مرور کنید و اتصال چند اتاقه خود را مدیریت کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می‌دهد Amp را از طریق Google Assistant (در اندروید) یا Siri (در iOS) کنترل کنید و به شما این امکان را می‌دهد تا تنظیمات مناسب خود را در روال‌هایی که توسط آن دستیاران مجازی ارائه می‌شوند یکپارچه کنید.


منبع: https://www.slashgear.com/1469416/audio-streaming-amp-new-life-classic-sound/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *