این ابزار تمیز کردن یکی از پرفروش ترین های آمازون است – و در حال حاضر ۲۰٪ تخفیف دارد

گاهی اوقات، برای تمیز کردن نیازی به یک دستگاه هوشمند کاملاً رقصنده ندارید، و اسکرابر چرخشی برقی kHelfer KH8 نمونه عالی یک جایگزین آسان و مقرون به صرفه است. این یکی از پرفروش‌ترین‌های آمازون است و در حال حاضر به آن تخفیف داده می‌شود ۵۴٫۹۶ دلار از ۶۹٫۹۹ دلار در آمازون در آمازون فروش بعد از کریسمس.

من سعی کردم از جاروبرقی با سر پاک کن مانند ۳۲۰ دلار استفاده کنم Roidmi X30VX قبل از این، و در حالی که روندل‌های چرخان آن برای صیقل دادن کف و پاک‌سازی سریع لکه‌های مایع عالی بودند، این دستگاه گران‌قیمتی است که نمی‌توانست به کثیفی‌های سرسخت‌تر یا جاسازی‌شده‌تر برسد.

از طرف دیگر، اسکرابر چرخشی برقی kHelfer، حتی با قیمت فهرستی که دارد، بسیار مقرون به صرفه است و با ۴ برس قابل جدا شدن برای مقابله با سطوح مختلف فراتر از طبقات شما عرضه می شود – کل حمام شما به خاطر آن از شما تشکر می کند.

این ابزار تمیز کردن یکی از پرفروش ترین های آمازون است – و در حال حاضر ۲۰٪ تخفیف دارد

اسکرابر چرخشی برقی kHelfer Kh8: بود ۶۹٫۹۹ دلار اکنون ۵۴٫۹۶ دلار در آمازون
با این اسکرابر چرخشی برقی دیگر هرگز نیازی به مالش دادن روی دست ها و زانوهای خود نخواهید داشت – این اسکرابر به سه طول مختلف (۲۵، ۳۷ و ۴۲ اینچ) قابل افزایش است و با چهار سر مختلف جداشدنی خود می تواند با انواع مختلفی از اسکرابرها مقابله کند. سطوح و آشفتگی ها عمر باتری آن تقریباً ۹۰ دقیقه است و سرعت موتور آن ۳۵۰/۴۰۰ RPM است.

از بین تمام کارهای خانه که من دوست ندارم، تمیز کردن یکی از بزرگترین تخلفات است. به نظر می رسد کاشی های حمام من از جذب کننده ترین مواد ممکن ساخته شده اند، کف های چوبی من فوق العاده متخلخل هستند، و با توجه به اینکه در اجاره ای زندگی می کنم، خراش ها و شیارهای زیادی وجود دارد که به چیزی بیش از یک بار زدن سریع نیاز دارد. پاک کن

اسکرابر چرخش الکتریکی kHelfer Kh8 نیز می تواند از پس آن بربیاید. برس گنبدی آن برای تمیز کردن سینک‌ها، وان‌ها و توالت‌ها عالی است، برس‌های مسطح بزرگ و کوچک برای دوش‌های ایستاده و کف، و برس‌های گوشه‌ای ایده‌آل هستند – حدس زدید، گوشه‌ها. به لطف موهایش، برای شستشو بسیار بهتر از موبرهای سر نرم است، اما شایان ذکر است که سطوح ظریف تری مانند فایبرگلاس ممکن است مستعد خراشیدن باشند.

فروش بیشتر بعد از کریسمس


منبع: https://www.techradar.com/seasonal-sales/this-cleaning-gadget-is-one-of-amazons-best-sellers-and-its-20-off-right-now

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *