این اتوبوس مدرسه با ۹۰ سرنشین نزدیک به ۳۰۰ مایل برد دارد

ممکن است خودروی الکتریکی شما بین شارژ فاصله زیادی داشته باشد، اما آیا می‌تواند ده‌ها مسافر را حمل کند؟ GreenPower با آخرین اتوبوس مدرسه برقی خود به نام می تواند هر دوی این موارد را به رخ بکشد "هیولای مگا،" آن را در یک اعلام کرد بیانیه مطبوعاتی توسط الکترک. یک باتری عظیم ۳۸۷ کیلووات ساعتی تقریباً ۳۰۰ مایل برد دارد و می تواند تا ۹۰ نفر را حمل کند – در اطراف سه کلاس درس پر از بچه ها.

شاسی بلند مدل Type D از ویژگی های آن است "طولانی ترین برد و دارای بزرگترین بسته باتری در بازار اتوبوس مدرسه،" گرین پاور گفت. این دستگاه از بسته باتری لیتیوم آهن فسفات (LFP) استفاده می کند که چگالی انرژی بالا و طول عمر بیشتری را ارائه می دهد، اما هزینه اولیه بالاتری دارد.

Mega Beast یک نسخه جدید از برد معمولی ۱۴۰ مایلی GreenPower، ۱۹۷٫۳ کیلووات ساعت Beast است."جانور" مخفف "حمل و نقل مدرسه خودرو برقی باطری"). این شرکت نوشت، همراه با دو برابر شدن باتری، قدرت تپه نوردی بهتری را ارائه می دهد.

چرا نیاز به برد زیاد است، در حالی که اتوبوس ها معمولاً فقط دو بار در روز حرکت می کنند؟ این نسخه برای مسیرهای دورتر در مدارس روستایی طراحی شده است، به عنوان مثال، یا مناطق مدرسه که لزوما نمی توانند اتوبوس را در اواسط روز شارژ کنند. همچنین در مناطق با هدف "شرایط آب و هوایی شدید و مدارسی که از اتوبوس تمام برقی نیز برای فعالیت های فوق برنامه استفاده می کنند."

اتوبوس های بزرگ مدرسه برقی با برد حدود ۱۰۰ مایل می تواند هزینه داشته باشد ۳۰۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ دلار، تا چهار برابر قیمت یک اتوبوس مدرسه با موتور دیزلی. با این حال، هزینه های تعمیر و نگهداری کمتر است و آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) اخیرا راه اندازی شده است برنامه اتوبوس مدرسه تمیز ارائه ۵ میلیارد دلار در مدت پنج سال برای جایگزینی اتوبوس های مدارس موجود با مدل های آلایندگی صفر و کم. از دیگر شرکت‌های سازنده اتوبوس‌های برقی می‌توان به دایملر اشاره کرد اتوبوس های ساخت توماس تقسیم، همراه با پرنده ابی.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/this-90-passenger-school-bus-has-nearly-300-miles-of-range-044741117.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/this-90-passenger-school-bus-has-nearly-300-miles-of-range-044741117.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *