این احتمالاً بهترین جایگزین Apple Mac Studio در حال حاضر است – ThinkCentre neo Ultra لنوو تا ۱۶ پورت دارد و حتی می تواند یک مانیتور قدیمی CRT را تامین کند.

همانطور که انتظار دارید، لنوو، بزرگترین تولید کننده رایانه های شخصی در جهان، محصولات جدید زیادی را در CES 2024 معرفی کرد و بدون شک، یکی از چشمگیرترین نسخه های عرضه شده ThinkCentre neo Ultra، اولین دسکتاپ Ultra کوچک لنوو بود که مجهز به فرم فاکتور شکل بود. با قابلیت های قدرتمند هوش مصنوعی

این جدید مینی پی سی از قدرت یک CPU، یک NPU مستقل و یک GPU استفاده می کند که با هم کار می کنند تا با تخصیص کارآمد منابع، عملکرد بهینه را ارائه دهند.

Lenovo می‌گوید ThinkCentre neo Ultra برای SMB‌هایی طراحی شده است که می‌خواهند از قابلیت‌هایی که هوش مصنوعی وعده داده بدون سرمایه‌گذاری قابل توجه در تجهیزات بهره‌مند شوند.

کوچک، اما قدرتمند

ThinkCentre neo Ultra با وجود اندازه جمع و جور خود، مطمئناً دارای یک پردازنده Core i9 اینتل بر روی پلتفرم Intel vPro Enterprise است (لنوو هنوز هیچ جزئیاتی در مورد گزینه های پردازنده وارد نکرده است)، یک پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTXTM 4060 ، یک کارت NPU مستقل که به راحتی قابل ارتقا است و تا ۶۴ گیگابایت رم DDR5.

برای اطمینان از خنک ماندن دستگاه حتی در صورت استفاده زیاد، ThinkCentre neo Ultra دارای طراحی فن حرارتی سه گانه است که هوای خنک را از بالا می‌کشد و آن را از پایین عقب خارج می‌کند.

ThinkCentre neo Ultra با وجود اندازه کوچکش، پورت های زیادی دارد. در قسمت جلو، دو درگاه USB 3.2 Gen2 Type-A، یک پورت USB 3.2 Gen2 Type-C و یک جک صدا وجود دارد. در پشت، یک پورت DisplayPort 1.4، سه پورت DisplayPort 1.4 اضافی (درگاه GPU گسسته)، یک درگاه Flex IO (VGA/DP/HDMI/USB Type-C/Serial)، یک درگاه Flex IO دیگر (VGA/DP/HDMI/) وجود دارد. سریال/LAN)، یک HDMI 2.1 (TMDS)، یک HDMI 2.1 (پورت GPU گسسته)، دو USB 3.2 Gen2 Type-A و دو USB 3.2 Gen1 Type-A، به اضافه یک درگاه RJ45.

این Wi-Fi 7 اخیراً تأیید شده را ارائه می دهد و با ویندوز ۱۱ Home یا Pro از قبل نصب شده است.

ThinkCentre neo Ultra با قیمت ۱۴۹۹ دلار شروع می شود و انتظار می رود در سه ماهه دوم ۲۰۲۴ در ایالات متحده در دسترس قرار گیرد – اگرچه هنوز خبری در مورد در دسترس بودن اروپایی ها وجود ندارد.

این احتمالاً بهترین جایگزین Apple Mac Studio در حال حاضر است – ThinkCentre neo Ultra لنوو تا ۱۶ پورت دارد و حتی می تواند یک مانیتور قدیمی CRT را تامین کند.

(اعتبار تصویر: Lenovo)

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/this-is-probably-the-best-apple-mac-studio-alternative-right-now-lenovos-thinkcentre-neo-ultra-has-up-to-16-ports-and-can-even-power-an-old-crt-monitor

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *