این اسباب‌بازی حیوان خانگی خودکار و متحرک را با ۲۰ درصد تخفیف به فروش برسانید

TL;DR: از ۱۹ دسامبر، دریافت کنید اسباب بازی حیوان خانگی تعاملی Wicked Ball فقط با ۲۷٫۹۷ دلار — این ۲۰ درصد تخفیف است.


تقریباً هر صاحب سگ می‌داند که می‌تواند صدها سگ را روی اسباب‌بازی بیاندازد که حیوان خانگی آنها در نهایت از بین می‌رود یا بدتر از آن، کاملاً نادیده می‌گیرد. گاهی اوقات، حیوانات خانگی اقلام معمولی خانگی یا کفش های ورزشی مورد علاقه شما را به عنوان اسباب بازی های جویدنی جدید خود اشتباه می گیرند. تشخیص اینکه کودک خزدار شما واقعاً چه چیزی را دوست دارد دشوار است، به همین دلیل است که گروهی از والدین پنجه ای که با هم متحد شده اند تا اسباب بازی هایی برای حیوانات خانگی بسازند، بیشتر از آنها قدردانی خواهند کرد. یکی از ساخته‌های آن‌ها Wicked Ball است که می‌توانید آن را با ۲۰ درصد تخفیف برای مدت محدودی به فروش برسانید.

درست مانند شما، حیوانات خانگی شما نیز خسته می شوند. وقتی شما دور هستید، و آنها در کنار تنهایی خود هستند، به اسباب بازی هایی نیاز دارند که بتواند ساعت ها آنها را درگیر خود نگه دارد. The Wicked Ball به طور خاص طراحی شده است تا در هنگام بیرون رفتن به عنوان همراه آنها عمل کند و برای آنها فراهم کند تا هشت ساعت بازی بدون وقفه با یک بار شارژ.

آ ضربه کیک استارتر، این اسباب بازی توپی تعاملی ۱۰۰٪ خودکار است و مجهز به سه حالت تعاملی است تا سطوح مختلف فعالیت حیوانات خانگی را برآورده کند: ملایم، معمولی و فعال. خودش حرکت می‌کند و می‌چرخد تا آن‌ها را مشغول نگه دارد، با یک حالت همراه هوشمند پاداش که به آن‌ها توجه می‌کند که استراحت بسیار مورد نیاز خود را نیز دریافت کنند.

اگر حیوان خانگی شما به طور اتفاقی انگیزه غذایی دارد، یک مورد وجود دارد سوراخ میان وعده تعبیه شده در داخل توپ جایی که می‌توانید خوراکی‌هایی را ذخیره کنید تا حیوان خانگی خود را به بازی وادار کنید. این توپ همچنین به راحتی با آب تمیز می شود و با مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است تا سگ شما را ایمن نگه دارد.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

اسباب بازی مورد علاقه بعدی حیوان خانگی خود را بردارید. را توپ بد به طور معمول با قیمت ۳۴٫۹۹ دلار به فروش می رسد، اما می توانید آن را با قیمت ۲۷٫۹۷ دلار برای مدت زمان محدودی خریداری کنید.

StackSocial قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
حیوانات خانگی


منبع: https://mashable.com/deals/dec-19-wicked-ball-interactive-pet-toy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *