این اولین نگاه شما به Monster Hunter Wilds است که در سال ۲۰۲۵ عرضه می شود

خوب، خبر خوب این است که یک شکارچی هیولا جدید در راه است – هورا! خبر بد این است که برای پخش آن باید تا سال ۲۰۲۵ صبر کنیم – بو. با این حال، ما حداقل یک تریلر اتمسفری دریافت می کنیم تا زمانی که Capcom آماده افشای اطلاعات بیشتر شود، آن را موشکافی کنیم.

پس چه چیزی را می‌توانیم در Monster Hunter Wilds ببینیم، زیرا «نسل بعدی» سری شناخته می‌شود؟ خوب، با شروع در یک دنیای بیابانی پر گرد و غبار، تریلر تعدادی گله بزرگ مهاجر از موجودات کوچکتر را به نمایش می گذارد – بسیار متراکم تر از هر چیزی که قبلاً در این مجموعه دیده ایم – و همچنین یک روش جدید حمل و نقل پرنده مانند برای شکارچیان. .

ما با طوفان‌های شن چرخان گسترده مواجه می‌شویم، طوفان‌های سهمگینی که رعد و برق بر زمین می‌بارد و موجودات بیداد می‌کنند، و خوب، فعلاً همین است – اگرچه من مطمئن هستم که طرفداران چشم عقابی بیشتری همه چیز را با دقت بیشتری از هم جدا کرده‌اند. صبح.


تریلر Monster Hunter Wilds.

Monster Hunter Wilds قرار است در سال ۲۰۲۵ برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری X/S و استیم منتشر شود، اما زمان زیادی طول می‌کشد تا چیز دیگری ببینیم – کپکام تأیید کرده است که در مورد بازی صحبت نخواهد کرد. دوباره تا تابستان سال آینده


منبع: https://www.eurogamer.net/heres-your-first-look-at-monster-hunter-wilds-coming-in-2025

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *