این بازیکن Starfield نکته ای برای تغییر نظرسنجی های سیاره شما دارد

شما می توانید تمام داده های بررسی یک سیاره را در اینجا به دست آورید استارفیلد اگر یک برج تحقیقاتی متروکه پیدا کردید.

که با توجه به u/Repulsive_Show_1664که در زیر ردیت استارفیلد ظاهر شدند تا کشف خود را به اشتراک بگذارند و به همکارهای استارفیلد کمک کنند تا نظرسنجی های خود را سریع پیگیری کنند.


بیایید Starfield بازی کنیم – HIGS در فضا! ۳ ساعت اول بازی Starfield XBOX Series X.

یکی از نقاط مورد علاقه که به‌طور تصادفی تولید می‌شود، برج تحقیقاتی متروک، معمولاً یک رایانه در بالای صفحه دارد که می‌توانید داده‌های بررسی سیاره‌ای را برای سیاره خود دانلود کنید. [sic] آنها نوشتند: “فقط یک نکته!”

“بله، این یک جواهری از اطلاعات است. من فقط چند ساعت را صرف بررسی Polycene 3 کردم (قبل از اینکه مصنوع را بدست بیاورم، به کاوش پرداختم)، اما به نظر می رسد این یک تقلب نیست، بلکه بیشتر شبیه به یک روش منطقی برای دریافت داده ها در داخل است. داستان، توضیح داد HamMcStarfield.

مدتی بعد، Repulsive بازگشت تا موضوع را به‌روزرسانی کند و اطمینان حاصل کند که «اطلاعات نادرست پخش نمی‌کند» پس از اینکه برخی از بازیکنان سؤال کردند که آیا این روش «همه بررسی‌ها» را ارائه می‌دهد یا فقط یک ویژگی سیاره‌ای را ارائه می‌دهد.

من می‌خواستم این را از زمانی که منفجر شد، به‌روزرسانی کنم تا اطلاعات نادرست پخش نشود، معمولاً همیشه ویژگی یک سیاره را می‌دهد (معمولاً یکی)، و فکر می‌کنم اگر داده‌های بیشتری به شما بدهد تصادفی است. به آزمایش بیشتری نیاز دارد، که من آن را انجام خواهم داد. بعداً وقتی وارد بازی شدم این کار را انجام دهید!”

در مورد اینکه کامپیوتر را از کجا پیدا کنیم؟

“یکی از آن درهای قفل شده در بالای برج وجود دارد، و هنگامی که از رایانه برای باز کردن آن استفاده می کنید، باید سینه سیاه چال در سمت راست اتاق باشد و در سمت چپ، باید یک رایانه وجود داشته باشد. می تواند دسترسی داشته باشد،” OP توضیح داد. “من یک دسته انجام داده ام، و هر کدام آنها را داشتند.”

در همان تاپیک، پوستر دیگری نکته برتر دیگری را به اشتراک گذاشت:

می دانم که ساده به نظر می رسد، اما اگر این کار را نکرده اید، من فقط بعد از ۹۰ ساعت متوجه شدم که جانوران زیر آب وجود دارد. داگوفهاویک.

اکنون بیش از شش میلیون نفر استارفیلد بازی کرده اند. طبق پستی که در X/Twitter منتشر شده است، استارفیلد را به “بزرگترین عرضه بازی Bethesda در تمام دوران” تبدیل می کند. پیشنهاد این است که یک بازی Bethesda هرگز به شش میلیون بازیکن در این بازه زمانی سریع ضربه نزده است.


منبع: https://www.eurogamer.net/this-starfield-player-has-a-tip-to-transform-your-planet-surveys

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *