این بازی با ظاهر زیبا به شما امکان می دهد کلنی مورچه های واقعی را کنترل کنید

دنیای مورچه ها مانند ما دنیایی اسرارآمیز است هنوز چیزهای جدید یاد می گیرد درباره پرجمعیت ترین حشره روی زمین به‌زودی، به لطف سیم کارت حشرات آینده، می‌توانیم رویکرد عملی‌تری را با پیک‌نیک‌سازهای مورد علاقه همه داشته باشیم. امپراتوری مورچه ها. بازی بر اساس سری کتاب های علمی تخیلی و شما را تحت کنترل یک مورچه قهرمان برای محافظت از کلنی عظیم خود قرار می دهد.

ناشر Microids و توسعه دهنده Tower Five به تازگی یک تریلر منتشر کرده اند و اینها شاید واقعی ترین مورچه هایی هستند که تا به حال در یک بازی ویدیویی دیده شده است. در واقع، کل تریلر مملو از آب نبات چشم است، که با توجه به اینکه عنوان با استفاده از آن ساخته شده است، منطقی است موتور قدرتمند Unreal Engine 5 اپیک گیمز. به علاوه این فقط یک یا دو مورچه روی صفحه نمایش نیست، زیرا فیلم‌های داخل بازی صدها حشره کوچک را نشان می‌دهد که کار خود را انجام می‌دهند، با یک جنگل واقعی تا سنگریزه‌ها و خاک روی زمین.

در مورد گیم پلی، توسعه دهندگان آن را به یک عنوان استراتژی زمان واقعی تشبیه می کنند، با برخی از ماجراجویی های سوم شخص در سراسر آن. سازندگان می‌گویند که «برنامه‌ریزی استراتژی، اکتشاف، مهارت‌های رزمی، اما مهم‌تر از همه، ایجاد اتحادهای محلی حیات‌وحش برای زنده ماندن از چالش‌های زیادی که در انتظار است، ضروری است».

توسعه‌دهندگان سطوح دشواری مقیاس‌پذیر را برای بازیکنانی با مهارت‌های مختلف، چرخه روز و شب و گیم‌پلی که بسته به فصل تغییر می‌کند، پیشنهاد می‌کنند. بر اساس ایمیلی که به Engadget.

هنوز تاریخ عرضه ای وجود ندارد، به جز زمانی در سال ۲۰۲۴، اما این بازی برای رایانه های شخصی و کنسول های ناشناس (احتمالاً PS5 و Xbox S/X.) منتشر شده است. Publisher Microids قبلاً انطباق در مقیاس کوچکتر از امپراتوری مورچه هادر سال ۲۰۰۰٫ Developers Tower Five قبلا روی این بازی استراتژی کار کرده بود تواریخ زمستانی Lornsword و بازسازی بدبخت ۲۰۲۰ سیزدهم.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/this-gorgeous-looking-game-lets-you-control-a-colony-of-photorealistic-ants-191034408.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/this-gorgeous-looking-game-lets-you-control-a-colony-of-photorealistic-ants-191034408.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *