این برنامه‌نویس مستقل، پس از توجه به اینکه «احساسات بازیکنان علیه آن‌ها گرایش پیدا می‌کند»، تمام ریزتراکنش‌ها را حذف می‌کند.

Indie RPG Inkbound متعهد شده است که پاس نبرد و تمام ریزتراکنش‌های خود را تا پایان اکتبر حذف کند.

در بیانیه ای که در Steam منتشر شد، توسعه دهنده Shiny Shoe گفت که این تصمیم پس از آن گرفته شد که خاطرنشان کرد که “صنعت و احساسات بازیکنان در برابر وجود این ویژگی ها در حال افزایش است” و در حالی که همیشه سعی کرده است “تا حد امکان سخاوتمندانه و ساده” باشد. تصمیم گرفته بود تا ۲۷ اکتبر ۲۰۲۳ درآمدزایی درون بازی را «به طور کامل» حذف کند.


ULTIMATE CRIT BUILD ~ Dev Stream #59

در حالی که تیم می‌گوید کسب درآمد در بازی از توسعه مداوم بازی پشتیبانی می‌کند و «۱۰۰ درصد اختیاری» است، محتوای نبرد پاس‌های موجود – که در اینجا Leveling Passes نامیده می‌شود – اکنون به DLC‌های «پک‌های پشتیبان» اختیاری فقط لوازم آرایشی تبدیل می‌شوند. در Steam فروخته شد.

این تیم در هنگام بیان دلیل خود توضیح داد: “هدف ما ایجاد بازی هایی است که بتوانیم روی آنها سرمایه گذاری کنیم و فراتر از انتشار آنها را به روز کنیم. ما به عنوان توسعه دهندگان از گسترش بازی های خود در طول زمان لذت می بریم، خلاقیت خود را با بازخوردهای جامعه ترکیب می کنیم تا محتوای جدید و سرگرم کننده اضافه کنیم.” توسط دوستان ما در PC Gamer.

“به همین دلیل، ما Inkbound را با دو ویژگی درآمدزایی درون بازی راه اندازی کردیم تا از توسعه مداوم بازی پشتیبانی کند – Leveling Pass و فروشگاه لوازم آرایشی. ما سعی کردیم اینها را تا حد امکان سخاوتمندانه و ساده کنیم و به طور همزمان ۱۰۰ درصد اختیاری باشند. ، فقط برای لوازم آرایشی، بدون تاثیر در گیم پلی و بدون FOMO.

این بیانیه ادامه می‌دهد: «با این حال، واضح است که صنعت و احساسات بازیکنان در برابر وجود این ویژگی‌ها در حال افزایش است. “به همین دلیل، ما در حال حذف کامل درآمدزایی در بازی هستیم. محتوای موجود در Leveling Pass به DLC های اختیاری بسته حمایتی فقط لوازم آرایشی تبدیل می شود که در Steam فروخته می شود. بقیه محتوای آرایشی همچنان در دسترس خواهد بود. بازی و از طریق بازی به دست آورده است.”

هرکسی که از پول واقعی خود برای حمایت از بازی استفاده کرده باشد، از تیم تشکر می‌کند و قول می‌دهد زمانی که بازی در سال آینده به «به‌روزرسانی قوی ۱٫۰» تغییر کند، «جوایز پاداش اضافی» دریافت خواهند کرد.

وقتی یک بازیکن مشکوک پرسید“[I don’t get it] چه چیزی در نظرات، دیگری پاسخ داد: “هیچی. فقط توسعه دهندگان با دانستن مبادله اعتبار ارزشی ندارد که بازیکنان را از خود دور کنیم. توسعه دهندگان GG، به کار خوب خود ادامه دهید”.

“حرکت بسیار خوبی” دیگری موافقت کرد. “من در اختلافات (حداقل در اوایل آن) صداپیشگی کرده ام [early access] راه اندازی) و با دوستان، و این حرکتی است که من بسیار تحسین می کنم. حتماً به دوستان اطلاع خواهم داد.”

“Inkbound کاملا آن را دریافت می کند. می فهمد که چه چیزی یک Roguelike را واقعا قانع کننده و هیجان انگیز می کند.” برتی اوایل سال جاری درباره Inkbound نوشت.

“این بازی جدید از سازنده Monster Train Shiny Shoe است، بنابراین شاید تعجبی نداشته باشد – زیرا اگر هر بازی بتواند ادعا کند که فرمول Slay the Spire را گرفته و چیزی به یاد ماندنی از آن ساخته است، چیزی مخصوص به خود، آن Monster Train است. با این حال، این کار آسانی نیست.»


منبع: https://www.eurogamer.net/this-indie-dev-is-removing-all-microtransactions-after-noting-that-player-sentiment-is-trending-against-them

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *