این بلندگوهای کفپوش جدید تولید ویژه بسیار زیبا به نظر می رسند

به برخی از بلندگوهای سطح بالا علاقه دارید که فناوری پیشرفته را با استایل امروزی تلفیق کنند؟ سپس بلندگوهای جدید F700 SP Fyne Audio می‌توانند پایه‌های اصلی شما باشند. آنها بسیاری از ویژگی های مشابه F1-8S و F1-10S پرچمدار این شرکت را ارائه می دهند، اما آنها این کار را با جذابیت زیبایی شناختی گسترده تری انجام می دهند: بلندگوهای فوق چیزهای دوست داشتنی هستند، اما طراحی متمایز آنها برای همه مناسب نیست.

دو مدل جدید برای انتخاب وجود دارد: F702SP (SP مخفف “special production”) و F703SP. هر دو مدل از فناوری سری F1 و ظاهر سری F700 استفاده می کنند تا چیزی بسیار عالی به نظر برسد و بدون شک احساسی به نظر برسد.

ساخت ترازوی F1 با قیمت مقرون به صرفه تر

سری F1 همان چیزی است که بازاریابان آن را “به شدت گران” می نامند: بلندگوهای F1-10S در حال حاضر ۲۷۹۹۹٫۹۸ پوند برای هر جفت (که حدود ۳۸۰۰۰ دلار یا ۵۷۸۰۰ دلار استرالیا است) قیمت دارند. اسپیکرهای جدید هنوز سطح بالایی دارند، اما قیمت های پیشنهادی آنها برای فروش مقرون به صرفه تر است: می توانید انتظار پرداخت ۱۴۹۹۹ پوند برای یک جفت F703SP را داشته باشید. اسپیکرهای F702SP با قیمت ۱۱۹۹۹ پوند عرضه می شوند (بنابراین حدود ۱۵۲۰۰ دلار یا ۲۳۱۰۰ دلار استرالیا برای مجموعه کیف پول دوستانه تر).

ممکن است قیمت پایین‌تر باشد، اما هنوز هم یک فناوری جدی در داخل این اسپیکرها وجود دارد. F703SP دارای همان درایورهای IsoFlare منبع نقطه ای F1-10S با همان سیستم آهنربای نئودیمیم HD و گنبد تیتانیوم ۳ اینچی است. آهنربا تلفات القایی سیم پیچ صوتی را کاهش می دهد تا اعوجاج را کاهش دهد و پاسخ فرکانسی یکنواخت تر را همراه با فرکانس بالا بهبود یافته ارائه دهد. کارایی.

F7-2SP کمی متفاوت است، راننده را از F1-8S گرفته و با یک موجبر HF متفاوت که به طور خاص برای به حداکثر رساندن عملکرد آن با این کابینت خاص طراحی شده است، ترکیب می کند.

جزئیات بلندگوهای کف ایستاده Fyne Audio

(اعتبار تصویر: Fyne Audio)

هر دو مدل دارای کراس اوورهای جدید با توپوگرافی مداری بازطراحی شده هستند و اجزای متعددی را از سری F1 به ارث برده‌اند، از جمله خازن‌های درجه بالای ClarityCap، سیم‌کشی Neotech PC-OCC و پایانه‌های WBT Nextgen 0703. کراس اوورهای دست ساز و لحیم کاری شده سپس به صورت عمیق در اتاق سرمایی خود فاین در گلاسکو پردازش می شوند، که همان دمای فوق العاده پایینی را ارائه می دهد که من در حال حاضر در آپارتمان خود در گلاسکو دارم. این انجماد به منظور کاهش تنش در مواد و اجزای سازنده طراحی شده است و ظاهراً به ویژه در اتصالات لحیم کاری و کابل ها برای بهبود شفافیت سیگنال موثر است.

واضح ترین تفاوت بین مدل های جدید SP و سری ۷۰۰ موجود – حداقل بدون گوش دادن به آنها – پایه های جدید است که از آلومینیوم ماشینکاری شده درجه F1 سنگین وزن هستند. آنها فقط برای نمایش نیستند: آنها بخشی از سیستم پورتینگ BassTrax بلندگوها هستند، که دارای یک پورت LF پایین شلیک در کابینت است که مستقیماً روی مخروط پروفایل Tractrix شلیک می کند تا تابش ۳۶۰ درجه را برای باس ارسال کند. فرکانس ها پایه ها به لطف مخروط های پشتیبانی رزوه ای M12 از بالا قابل تنظیم هستند.

F702SP و F703SP در سه رنگ استاندارد، مشکی براق پیانو، گردویی براق پیانو و سفید براق پیانو در دسترس خواهند بود. همچنین یک گزینه رنگ جدید فقط برای SP ها وجود دارد که فاین آن را گردوی طبیعی ساتن می نامد. مدل های جدید اکنون در دسترس هستند – و مانند رقبای تازه رونمایی شده مانند مدل های جدید کانونی Aria Evo Xآنها ممکن است برخی از آنها باشند بهترین بلندگوهای استریو در سال ۲۰۲۴ منتشر شد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/audio/these-new-special-production-floorstanding-speakers-look-mighty-fyne

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *