این به معنای جنگ است: تیزر Rebel Moon قسمت ۲ اینجاست و باورنکردنی به نظر می رسد

این به معنای جنگ است: تیزر Rebel Moon قسمت ۲ اینجاست و باورنکردنی به نظر می رسد

قسمت اول از ماه شورشی، حماسه علمی تخیلی زک اسنایدر، فقط نباید داستانی را روایت می کرد: باید جهان را نیز راه اندازی می کرد، که به ناچار به این معنی بود که برخی از آن کمی کند و پرمشغله بودند. قسمت دوم چنین مسئولیتی ندارد و در نتیجه می تواند یک حماسه تمام اکشن تمام عیار باشد – و با گذشتن از تریلر جدیدی که نتفلیکس به تازگی منتشر کرده است، این دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد.

همانطور که تام پاور چند روز پیش پس از صحبت با بازیگران گزارش داد و به خود اسنایدر، Rebel Moon – Part 2: The Scargiver یک حماسه “جنگ محور” خواهد بود که در آن “همه چیز شروع خواهد شد”. با توجه به تبلیغات تبلیغاتی، این همه آن چیزی است که در مورد اولین فیلمی است که بزرگتر، بهتر و بلندتر ساخته شده است.

از Rebel Moon چه انتظاری باید داشت – قسمت دوم: The Scargiver

در دومین فیلم ماه شورشی، کورا (سوفیا بوتلا) باید در نبردی حماسی از ماه ولدت در برابر نیروهای انبوه دنیای مادر دفاع کند، نبردی که شخصیت‌های واقعی (و به نظر می‌رسد که داستان بسیار زیادی نیز دارد) انواع مختلف را آشکار می‌کند. جنگجویان همانطور که نتفلیکس می گوید، “در حالی که تمام قدرت قلمرو شورش رو به رشد را سرکوب می کند، پیوندهای ناگسستنی ایجاد می شود، قهرمانان ظهور می کنند و افسانه ها ساخته می شوند.”

استاز نیر، بازیگر نقش تارک، به ما گفت که “قسمت ۲ بسیار اکشن و جنگ محور است… ما وارد چیزهای احساسی سنگینی می شویم که به خانه می رسند، و چیزهای تاریک و دراماتیکی را در این محیط کشف می کنیم. این چیزی نیست. انتظار داشتم، اما به همین دلیل است که این یک اپرای فضایی است و نه فقط یک فیلم علمی تخیلی.”

کاملاً واضح است که اگر Rebel Moon را دوست داشتید، عاشق آن خواهید شد، و اگر یکی از افرادی هستید که به آن امتیاز بسیار پایین آنلاین می‌دهید – در حال حاضر از نظر منتقدان Rotten Tomatoes در ۲۴% قرار دارد. احتمالاً برای دیدن قسمت دوم عجله نخواهم کرد. اما با توجه به اینکه بیشتر انتقادها بر سر ضربات داستانی و داستان های علمی تخیلی بود، تأکید بیشتر قسمت دوم بر اکشن ممکن است برای کسانی که احساس می کردند قسمت اول کمی ناامیدکننده بود، رفتاری غیرمنتظره باشد. و اگر نه، همیشه نسخه با رتبه R وجود دارد که اسنایدر قصد دارد بعداً منتشر کند.

Rebel Moon – Part Two: The Scargiver از ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ از نتفلیکس پخش خواهد شد.


منبع: https://www.techradar.com/streaming/this-means-war-the-rebel-moon-part-2-teaser-is-here-and-it-looks-incredible

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *