این بچه اولین کسی بود که NES Tetris را شکست داد

تتریس یکی از محبوب‌ترین و ماندگارترین بازی‌های ویدیویی در تمام دوران است که تقریباً در هر کنسول، رایانه و گجت نسخه‌ای دارد. بسیاری از این تکرارها دارای پایان‌هایی هستند که در حالت‌های داستانی و موارد مشابه ساخته شده‌اند، اما حالت بی‌پایان اصلی تا کنون توسط انسان‌ها غیرقابل رقیب در نظر گرفته می‌شد. یک پسر ۱۳ ساله اولین کسی شد که نسخه NES را شکست داد تتریس، ۳۴ سال پس از انتشار اولیه آن در سال ۱۹۸۹، همانطور که توسط اعلام شد YouTuber aGameScout.

دلیل اینکه ما “beat” را در نقل قول قرار می دهیم به دلیل ماهیت دستاورد است. ویلیس گیبسون، نوجوان اوکلاهاما، همچنین به عنوان به پایان مجاز دسترسی نداشت، زیرا وجود ندارد. در عوض، او این بازی را آنقدر عالی بازی کرد که باعث شد یک صفحه نمایش بکشد که بازی از کار بیفتد. این صفحه نمایش های کش معمولاً به دلیل یک خطای سرریز ایجاد می شوند که زمانی رخ می دهد که سرعت بازی را به حدی افزایش دهید که نرم افزار نتواند آن را ادامه دهد.

این نوجوان پس از ۳۸ دقیقه گیم پلی به این موفقیت دست یافت و این لحظه را به صورت ویدئویی ثبت کرد. او اولین است شخص برای انجام این کار، اما نه اولین موجودیت. یک برنامه هوش مصنوعی به نام StackRabbit در سال ۲۰۲۱٫ امتیاز یک برای انسان!

این کار با ترکیب یک سبک گیم پلی انجام شد تکنیک نورد نامیده می شود که باعث می شود بازیکنان انگشتان خود را در امتداد پایین یک کنترلر NES بلغزند و از آن حرکت برای چرخاندن کنترلر به دست دیگر استفاده کنند. وقتی به درستی انجام شد، می توانید تا ۲۰ بار در ثانیه به D-pad ضربه بزنید. روش بازی رقابتی تتریس را متحول کرد چند سال پیش. قبل از این دستاورد، این نوجوان ۱۳ ساله قبلاً رکورد امتیاز بالای بازی، رکورد کسب سطح و تعداد کل خطوط پاک شده با استفاده از تکنیک رولینگ را شکسته بود.

گیبسون، با نام مستعار Blue Shields، که او این دستاورد را به پدر مرحومش که اخیراً در ماه دسامبر درگذشت، تقدیم می کند. او همچنین گفت که جلسه گیم پلی آنقدر دیوانه بود که بعد از آن نمی توانست انگشتانش را حس کند.

دستیابی به صفحه نمایش اسطوره ای کشتار چیزی شبیه به آیین گذر برای بازی های قدیمی است. اگر مستند را دیده باشید پادشاه کنگ شامل کابینت بازی خر کنگ فقط میدونی به چنگ انداختن آن حقوق لاف زدن. بازیکنان صفحه کشتن را روشن کرده اند Pac-Man، Dig Dug، Duck Hunt، و خیلی های دیگر.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/this-kid-just-became-the-first-person-to-beat-nes-tetris-191557002.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/this-kid-just-became-the-first-person-to-beat-nes-tetris-191557002.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *