این توییت Spyro the Dragon طرفدارانی را دارد که فکر می کنند قسمت جدیدی در راه است

توییت جدیدی از حساب رسمی Spyro the Dragon توییتر/X این امید را ایجاد کرده است که نسخه جدیدی در راه است.

این حساب کاربری فقط یک عکس از اژدهای مورد علاقه طرفداران و عبارت «باید باور کنید» را توییت کرد، اما این متنی است که همراه آن – «شعار ۲۰۲۴» – هیجانی را برانگیخته است که ممکن است یک بازی جدید اواخر امسال عرضه شود.


۲ بازی ویدیویی که سعی کردند (و امیدوارم شکست بخورند) سال ۲۰۲۴ را پیش بینی کنند

فراتر از Reignited Trilogy 2018، همه چیز برای طرفداران Spyro بسیار آرام بوده است، بنابراین شاید تعجب آور نباشد که این انتشار غیرمنتظره شایعات را برانگیخته است و طرفدارانی در مورد احتمال عرضه یک بازی جدید صحبت می کنند.

Spyro تا حد زیادی به توسعه دهندگان باز شده است، اما اخیراً با Toys for Bob و ناشر Activision Blizzard گره خورده است. که اخیرا توسط مایکروسافت خریداری شده استالبته. این بدان معناست که بازی بعدی Spyro می تواند یک انحصاری Xbox باشد.

در مورد اکتیویژن، دیروز فهمیدیم که الف مدیر سابق اکتیویژن بلیزارد یک ادعای تبعیض آمیز با این شرکت ارائه کرده استبا ادعای تبعیض علیه “پیرمردهای سفیدپوست”.

این شکایت شامل اتهاماتی علیه بابی کوتیک، مدیر عامل سابق، به دلیل اظهاراتی است که در یک کنفرانس رهبری نامشخص بیان کرد که در آن گفته می شود “مشکل” در ABK این است که “پسرهای سفید بیش از حد قدیمی وجود دارد”.


منبع: https://www.eurogamer.net/this-spyro-the-dragon-tweet-has-fans-thinking-a-new-instalment-is-coming

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *