این حالت DIY AirPods Max به این معنی است که می‌توانید منتظر ارتقای USB-C نباشید

مهندس کن پیلونل با مودی بازگشته است که هدفون های چهار ساله اپل را از لایتنینگ به USB-C تبدیل می کند.

برای دارندگان AirPod Max، مهندس کن پیلونل با تعویض هدفون چهار ساله از پورت لایتنینگ به USB-C، اپل را شکست داده است. که در یک ویدیوی جدید در یوتیوب ارسال شده استPillonel نحوه نصب برد مدار چاپی سفارشی خود (PCB) را با پشتیبانی از USB-C بدون ایجاد سوراخ جدید و همچنین نحوه طراحی آن را به گونه ای طراحی کرده است که به راحتی در داخل هدست قرار گیرد.

او هست تخته را ساخته است برای خرید در وب سایت او با قیمت حدود ۴۵ دلار، همراه با دستورالعمل نصب دقیق – اگر برای اصلاح به اندازه کافی شجاع هستید هدست ۵۴۹ دلاریالبته. Pillonel همچنین در نظر گرفت که پشتیبانی از صدای USB-C را اضافه کند، اما پس از اینکه متوجه شد برای تحقق آن به یک تراشه اضافی نیاز دارید، این ایده را کنار گذاشت، که باعث می‌شود مود گران‌تر شود.

Pillonel پشت بسیاری از مدهای USB-C بوده است که در چند سال گذشته برای محصولات اپل دیده ایم، از جمله آیفون، AirPodsو AirPods Pro.

از آن زمان، اپل USB-C را به آن اضافه کرده است آیفون ۱۵ و نسل دوم AirPods Proبنابراین ممکن است گزینه های زیادی برای او باقی نماند مگر اینکه بخواهد آن را بدهد کابل باتری ویژن پرو تلاش.

سال گذشته بلومبرگمارک گورمن گزارش داد که اپل در حال آماده سازی است تا در سال جاری نسخه جدیدی از AirPods Max خود را با USB-C و گزینه های رنگی جدید عرضه کند. اگرچه شایعات به جز تراشه H2 ارتقا یافته، تغییرات فنی عمده دیگری را در AirPods Max بیان نمی کنند، اما امیدواریم این هدفون همراه با آن باشد. پشتیبانی از صدای بدون افت.


منبع: https://www.theverge.com/2024/2/28/24085141/apple-airpods-max-usb-c-ken-pillonel-mod

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *