این حلقه هوشمند ادعا می‌کند که سبک‌ترین حلقه تا کنون است – و اولین حلقه با ناوبری لمسی است

فرانسوی استارت آپ دایره ای ادعا می کند که نازک ترین و سبک ترین حلقه هوشمند جهان را ایجاد کرده است – و همچنین اولین حلقه ای است که از ناوبری لمسی استفاده می کند.

این ابزار پوشیدنی که حلقه باریک دایره ای نام دارد، از امروز در صورت پیش خرید در دسترس قرار گرفت.

فقط وزن کردن ۲ گرم و با ضخامت ۲٫۲ میلی متر، دستگاه ویژگی های بزرگی را در یک قاب کوچک قرار می دهد.

برای تجزیه و تحلیل سلامت کاربر، حلقه هفت بیومتریک و ۱۴۲ نشانگر مشتق شده. این نشانگرها هستند توسط مجموعه ای از حسگرها گرفته شده است.

یکی از آنها یک سنسور دمای سطح ساده است. دیگری شتاب‌سنج سه محوره است که فعالیت و حرکت را ارزیابی می‌کند.

سپس سنسورهایی هستند که PPG را اعمال می کنند. این یک مخفف بسیار مورد نیاز است: PPG مخفف عبارت است عکس-پلتیسمو-گرافی – یک تکنیک نوری که تغییرات حجم خون را تشخیص می دهد.

در حلقه باریک دایره‌ای، PPG سه طول موج نور LED مختلف – سبز، قرمز و مادون قرمز – را ترکیب می‌کند تا بسیاری از موارد حیاتی سلامت را به تصویر بکشد. این موارد از ضربان قلب و تنفس گرفته تا سطح اکسیژن خون متغیر است.

وقتی شب می‌رسد، حلقه تمرکز را تغییر می‌دهد تا نشانه‌های کیفیت خواب، مانند چرخه‌های REM و زمان‌های بیداری را ردیابی کند. سنسورهای آن نیز تغییرات دما را در هنگام خواب اندازه گیری می کنند. این ها با سایر بیومتریک ها برای بررسی سیستم ایمنی و تشخیص علائم بیماری ترکیب می شوند.

تمام قرائت ها سپس به منتقل می شوند کیرا +، دستیار هوش مصنوعی Circular، که می‌چرخد داده ها به بینش و توصیه

بخشنامه درباره دقت سیستم صعودی است.

لورن باسلیس، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت به TNW گفت: «این حلقه در بسیاری از کلینیک ها و مطالعات علمی استفاده می شود. ما از ابتدا روی دقت داده‌ها بسیار متمرکز بوده‌ایم و برای مثال ترجیح می‌دهیم داده‌هایی را که به سختی به دست می‌آیند به جای نمایش داده‌های جعلی نشان ندهیم – برخلاف سایر رقبا.»

این حلقه هوشمند ادعا می‌کند که سبک‌ترین حلقه تا کنون است – و اولین حلقه با ناوبری لمسی است

اعتبار: دایره ای برای تقویت حمله Circular به بازار، حلقه هوشمند همراه است عمر باتری شش روزه و ۲۰ روز حافظه داخلی.

همچنین وعده جمع آوری داده ها را هر دو دقیقه یکبار می دهد. طبق Circular، این سیستم ۱۵ برابر بیشتر از ردیاب های رقابتی داده های سلامتی را ارائه می دهد.

یکی دیگر از نکات فروش، ناوبری لمسی جدید است. با ضربه زدن روی ورودی ها روی حلقه باریک دایره ای، کاربران می توانند عملکردهای مختلفی را انتخاب کنند.

آنها همچنین می توانند از ارتعاشات لمسی، که بازخورد و هشدار را ارائه می دهند، لذت ببرند. ارتعاشات همچنین چندین ویژگی را هدایت می کنند. از جمله آنها یک ساعت زنگ دار هوشمند است که با استفاده از ویبرها، کاربران را در زمان بهینه در چرخه خواب خود بیدار می کند.

اعتبار: بخشنامه

دستگاه جدید وارد الف می شود بازار درحال رشد برای پوشیدنی ها در حال حاضر، ساعت‌های هوشمند بسیار محبوب‌تر از حلقه‌های هوشمند هستند – اما Circular امید زیادی به کاهش فاصله دارد.

بسالیس گفت: «آنها برای پوشیدن ۲۴ ساعته راحت‌تر هستند، مقاوم‌تر هستند، می‌توانند باتری طولانی‌تری داشته باشند و در عین حال می‌توانید یک ساعت زیبا بپوشید.» حلقه‌ها کوچک‌تر و کوچک‌تر می‌شوند در حالی که قابلیت‌های بیشتر و بیشتری را ارائه می‌کنند. برخی از آنها در سلامت تخصص دارند، برخی دیگر در کاربردهای مصرف‌کننده. ما می‌دانیم که حلقه‌ها فضای بیشتری را در بازار اشغال خواهند کرد.

حلقه دایره‌ای امروز برای پیش‌سفارش با قیمت ۲۴۵ دلاری (۲۲۶ یورو) در دسترس است. ارسال در ۱۵ دسامبر انجام خواهد شد. از آن تاریخ به بعد، دستگاه ۲۷۵ دلار (۲۵۳ یورو) هزینه خواهد داشت. سفارشات قابل انجام است در وب سایت دایره.


منبع: https://thenextweb.com/news/circular-ring-slim-thinnest-lightest-smart-ring

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *