این درایو USB4 قابل حمل جدید ممکن است شبیه یک هیت سینک نقره ای و براق باشد، اما از نظر عملکرد بسیار خوب است، همه با قیمتی مقرون به صرفه.

این درایو USB4 قابل حمل جدید ممکن است شبیه یک هیت سینک نقره ای و براق باشد، اما از نظر عملکرد بسیار خوب است، همه با قیمتی مقرون به صرفه.

Other World Computing (OWC) از USB4 NVMe قابل حمل Express 1M2 رونمایی کرده است SSDاولین سرمایه گذاری آن در دنیای درایوهای USB4.

Express 1M2 با تمرکز بر عملکرد طراحی شده است، سرعت واقعی تا ۳۱۵۱ مگابایت بر ثانیه (در صورت استفاده با اکثر مک ها و رایانه های شخصی از سال ۲۰۲۰ به بعد) و پشتیبانی از USB4، USB 3.2، USB 2، و همچنین Thunderbolt 3 و ۴ دستگاه.

فناوری USB4 به‌عنوان یک تغییردهنده بازی در سرعت و اتصال دیده می‌شود، و سازگاری با مک‌ها و رایانه‌های شخصی مجهز به USB4 فعلی و آینده را ارائه می‌دهد و به کاربران اجازه می‌دهد تا طیف وسیعی از دستگاه‌ها را به هم متصل کنند و در عین حال از انتقال سریع داده‌ها اطمینان حاصل کنند.

قابلیت اطمینان و عملکرد بالا

این محفظه به کاربران این امکان را می دهد که از SSD های Aura با کارایی بالا OWC استفاده کنند یا SSD NVMe M.2 با اندازه ۲۲۳۰، ۲۲۴۲ یا ۲۲۸۰ خود را اضافه کنند. یک پیچ گوشتی حتی برای اهداف مونتاژ ارائه شده است.

طراحی جمع و جور که از نظر اندازه با یک تلفن همراه قابل مقایسه است، از یک هیت سینک آلومینیومی جامد و درجه هواپیما استفاده می کند که ضمن از بین بردن موثر گرما، حفاظتی ناهموار ارائه می دهد و حداکثر عملکرد ثابت را بدون دریچه گاز تضمین می کند.

Express 1M2 برای کار بر روی پلتفرم های مختلف با مک ها و رایانه های شخصی طراحی شده است و از OWC استفاده می کند. نرم افزار مک درایو.

بازار هدف این محصول عمداً گسترده است، به طوری که OWC پیشنهاد می کند که برای عکاسان و فیلمبرداران حرفه ای، مصرف کنندگان فن آوری و علاقه مندان به عملکرد جذاب خواهد بود.

لری اوکانر، بنیانگذار و مدیر عامل OWC، گفت: «اکسپرس ۱M2 برای خنک نگه داشتن درایو و عملکرد بالا طراحی شده است، و سنت OWC در ساخت محصولات درست در مقابل هدف قرار دادن سطح کالای یکبار مصرف و ارزان قیمت را ادامه می دهد. “قابلیت اطمینان داده های مشتری ما اولویت شماره ۱ ما است و Express 1M2 انتخاب ایده آلی برای کسانی است که به دنبال قابلیت اطمینان طولانی مدت و عملکرد بالا هستند.”

قیمت Express 1M2 از ۱۱۹٫۹۹ دلار برای محفظه حافظه خارجی بدون SSD شروع می شود. کاربران همچنین می توانند مدل های ۱ ترابایتی، ۲ ترابایتی، ۴ ترابایتی یا ۸ ترابایتی Aura SSD را انتخاب کنند که قیمت آن ها از ۲۱۹٫۹۹ دلار شروع می شود. مدل ۸ ترابایتی رده بالای آن ۱۲۹۹٫۹۹ دلار برای شما بازگردانده است.

می توانید سازگاری با رایانه شخصی و مک خود را بررسی کنید و درایو را خریداری کنید اینجا.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/this-new-portable-usb4-drive-may-resemble-a-sleek-silver-heatsink-but-it-packs-a-punch-when-it-comes-to-performance-all-at-an-affordable-price

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *