این دستکش از ژیروسکوپ برای مقابله با لرزهای پارکینسون استفاده می کند ، و من دیدم که چه تفاوت بزرگی ایجاد می کند

روبرتا ویلسون-گرت به من شیرین لبخند می زند و توضیح می دهد که تلاش برای ترسیم یک مارپیچ بر روی یک تکه کاغذ شروع نمی شود نه با قرار دادن قلم به کاغذ بلکه به سادگی تلاش می کند تا یک دستگیره مناسب برای اجرای نوشتن داشته باشد. ویلسون گرت به مدت نیمی از دوازده سال از بیماری پارکینسون رنج می برد ، اما خوشحال است که به من نشان می دهد که چگونه او مبارزه می کند ، به سادگی می تواند به من نشان دهد که چگونه ، با فناوری جدید ، او چنین نمی کند.

ویلسون گرت در ابتدا قلم را از طریق کاغذ فشار داد و ما یک ورق جدید را بازیابی کردیم. مارپیچی که در نهایت ویلسون-گرت و بسیار آهسته ، درو کوچک و بد شکل است. او آن قطعه کاغذ را کنار گذاشت و سپس من تماشا کردم که دکتر فای اونگ به او کمک کرد تا Gyro Glove ، یک دستگاه مورد تأیید FDA Class-1 را اهدا کند که به طور بالقوه می تواند با لرزش های او مقابله کند.

اونگ تا زمانی که ویلسون-گرت پارکینسون را در دست داشته باشد ، دستکش را توسعه داده است ، اما آنها تا زمانی که ویلسون گرت در کنگره جهانی پارکینسون در بارسلونا ، اسپانیا ، جایی که Gyrogear-شرکت Ong تأسیس کرد-حضور نداشته است ، ملاقات نکردند. آخرین نسخه دستکش

در ابتدا ، ویلسون-گرت دستکش را دید و آن را امتحان نکرد اما وقتی استرس کنفرانس لرزهای غیرقابل کنترل را که می تواند در دست راست او شروع شود افزایش داده و بازوی او را بالا می برد ، گرت تصمیم گرفت دستکش را امتحان کند. اثر آنی بود.

دکتر اونگ توضیح داد که این دستگاه بسیار ساده است. این موتور ژیروسکوپی بزرگی دارد که در پشت دستکش قرار دارد ، بنابراین روی پشت دست قرار می گیرد و به یک باتری وصل می شود. در اینجا هیچ هوش مصنوعی پیچیده ای وجود ندارد ، و دستکش هیچ تصوری از اهداف پوشنده ندارد. در عوض ، ژیروسکوپ یک هدف دارد: برای حفظ قسمت داخلی داخلی خود. لرزش آن را به یک طرف یا طرف دیگر سرنگون می کند ، بنابراین لرزش ها را به سمت راست نگه می دارد. این عمل اما تأثیر اساسی در لرزهای ویلسون-گرت داشته است.

GyroGlove

روبرتا ویلسون-گرت با دستکش ژیرو. (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

در حالی که من در کنار ویلسون-گرت نشسته بودم ، او دستکش را تغذیه کرد ، فرایندی که فقط چند لحظه طول می کشد و او شبیه هواپیما است که در باند فرودگاه آماده می شود. من در چشمان ویلسون-گرت متوجه شدم که LCD تک رنگ Gyroglove یک علامت چک بزرگ را ارائه می دهد ، و این نشان می دهد که آماده رفتن است.

گذشته از دو قطعه سخت افزار روی آن ، Gyroglove تمام سیاه مانند یک بریس مچ دست بسیار استاندارد به نظر می رسد. این سفارشی نیست ، اما چند تسمه کوچک برای سفارشی سازی تناسب وجود دارد.

با دستکش و روشن ، ویلسون-گرت با سهولت قلم را گرفت و سپس به سرعت مارپیچی کرد. لرزش پایدار Gyroglove نه تنها به نظر می رسد که با لرزش های او مقابله کند ، بلکه فقط کمی دست انداز به خط او افزود ، که از قلم بیرون می آمد و فقط می توان به عنوان یک مارپیچ تقریباً کامل توصیف کرد.

ویلسون گرت به من گفت که تأثیر این دستگاه را نباید در زندگی او دست کم گرفت. او اخیراً یک واحد برای خودش گرفت و گفت که دیگر لازم نیست فکر کند که آیا می‌تواند برای خودش یک فنجان قهوه درست کند، با وسیله‌ای چیزی بخورد یا دکمه‌های پیراهنش را ببندد.

با این حال، GyroGlove یک درمان نیست. این داروهایی نیست که ویلسون-گرت برای کمک به کنترل علائم وی مصرف می کند و هیچ تاثیری در پیشرفت بیماری ندارد. با این حال ، به نظر می رسد که کمی از زندگی خود را به او بازگرداند ، و شاید در حال حاضر ، این کافی است.

Gyroglove مانند بسیاری از دستگاه های بهداشتی در حال تغییر بازی ، ارزان نیست. هرکدام در حال حاضر ۵،۸۹۹ دلار هزینه دارند و در حالی که در دسترس بودن در سراسر جهان وجود دارد ، تیم Gyrogear مستقر در انگلستان نمی تواند به من بگوید که چقدر ممکن است در خارج از ایالات متحده هزینه کنند.

@techradar

♬ شیشه – نکوی

ما همه جدیدترین ها را پوشش می دهیم اخبار CES از نمایش همانطور که اتفاق می افتد. برای داستان‌های بزرگ در همه چیز از تلویزیون‌های ۸K و نمایشگرهای تاشو گرفته تا تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ‌ها، وسایل خانه هوشمند و جدیدترین‌های هوش مصنوعی با ما همراه باشید.

و فراموش نکنید ما را در TikTok دنبال کنید برای آخرین مورد از نمایشگاه CES!


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/this-glove-uses-a-gyroscope-to-counter-parkinsons-tremors-and-i-saw-what-a-big-difference-it-makes

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *