این دستیار جلسه مجهز به هوش مصنوعی با ۷۸ درصد تخفیف به فروش می رسد

TL;DR: اشتراک یک ساله در دستیار جلسه هوش مصنوعی آرام به قیمت ۲۷٫۹۲ پوند به فروش می رسد که ۷۸٪ در قیمت لیست صرفه جویی می کند.


با خبر بد شروع می‌کنیم: در سال‌های اخیر، جلسات ویدیویی از یک‌بار به رویدادهای روزانه تبدیل شده‌اند. خبر خوب؟ فرمت آنلاین به این معنی است که می توانید ابزارهایی مانند Laxis AI Meeting Assistant را برای صرفه جویی در زمان و آسان کردن زندگی کاری خود ادغام کنید. این واقعاً مانند داشتن یک دستیار مجازی است، از یادداشت های جلسه گرفته تا رونویسی و پیگیری.

خبر خوب بیشتر: می توانید یک اشتراک حق بیمه یک ساله دریافت کنید دستیار جلسه هوش مصنوعی آرام برای ۲۷٫۹۲ پوند.

مهم نیست که در زمینه فروش و ارتباط مستقیم با مشتریان، بازاریابی محتوا و همکاری با همکاران هستید یا به عنوان یک حرفه ای در تجارت کار می کنید، می توانید از داشتن یک دستیار هوش مصنوعی برای جلسات همه چیز با Zoom، Google Meet، Microsoft Teams و سیسکو وبکس.

Laxis AI Meeting Assistant حتی قبل از شروع جلسه مفید است. یک الگو با دستور کار، موضوعات یا کلمات کلیدی برای یادداشت برداری سازمان یافته ایجاد کنید. در طول جلسه، می‌توانید رونویسی لحظه‌ای از چت‌های ویدیویی یا تلفنی را روشن کنید. این نه تنها درک شنیداری را بهبود می بخشد، بلکه به شما امکان می دهد بینش های کلیدی یا موارد عمل را برجسته کنید.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

ویژگی های بیشتر مبتنی بر هوش مصنوعی پس از جلسه ارائه می شود. شما به LaxisChat دسترسی خواهید داشت که مشابه آن است ChatGPT اما دانش و رونویسی مکالمه شما را دارد. از این برای پرسیدن سوالات در مورد جلسه استفاده کنید بدون اینکه خودتان به دنبال اطلاعات باشید. Laxis همچنین دارای یک نویسنده هوش مصنوعی است که می تواند یادداشت های جلسه را به خلاصه، ایمیل های بعدی، موارد اقدام و موارد دیگر تبدیل کند.

مکالمات مجازی را با اشتراک حق بیمه یک ساله ساده کنید دستیار جلسه هوش مصنوعی آرام برای ۲۷٫۹۲ پوند.

موضوعات
هوش مصنوعی
ChatGPT


منبع: https://mashable.com/uk/deals/ai-meeting-assistant-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *