این دودکش داخلی می تواند جایگزین نهایی گریل باشد، اما برای شما هزینه دارد

این دودکش داخلی می تواند جایگزین نهایی گریل باشد، اما برای شما هزینه دارد

اگر به طعم دودی کباب علاقه دارید اما فضای بیرونی برای کباب پز ندارید – یا نمی خواهید در باران و برف غذا بپزید – دستگاه جدیدی وجود دارد که نتایج یک گریل پلت بدون دود را نوید می دهد. که می تواند اعلام حریق شما را خاموش کند. گرفتن؟ برای شما ۱۰۰۰ دلار (حدود ۸۰۰ پوند / ۱۵۰۰ دلار استرالیا) هزینه خواهد داشت.

دستگاه مورد بحث، دودکننده داخلی هوشمند پروفایل جنرال الکتریک است که از گلوله های چوبی استفاده می کند تا طعم دودی واقعی به گوشت، غذاهای دریایی و سبزیجات مورد علاقه شما بدهد. این گجت به لطف فیلتر فعال دود که دود را قبل از رهاسازی به هوای گرم تبدیل می کند، ظاهراً می تواند بدون سیگار کشیدن از خانه شما به این مهم دست یابد.

همچنین با گلوله هایی که در مقایسه با افراد سیگاری خارجی استفاده می شود بسیار کارآمدتر است. GE ارقام دقیقی نداده است ، اما یک تستر از خانه زیبا کسی که این گجت را امتحان کرده است، می‌گوید که یک پوند گلوله‌های چوبی آن‌ها را از طریق چند آشپز می‌رسانند، در حالی که معمولاً برای انجام همان مقدار پخت و پز در یک سیگاری در فضای باز، چندین پوند گلوله را از بین می‌برند.

دودکننده داخلی هوشمند پروفایل جنرال الکتریک دارای چند ویژگی اضافی مفید نیز می باشد، مانند منابع حرارتی مستقل برای گلوله های چوب و گوشت شما، تا بتوانید در دمای مطلوب پخت و پز کنید و سیگار بکشید. یک کاوشگر دمای داخلی، به طوری که می توانید از تبدیل ناخواسته غذای خود به تند شدن جلوگیری کنید. و تنظیمات دود و غذا قابل تنظیم است تا بتوانید غذای خود را همانطور که می خواهید آماده کنید.

همانطور که اشاره کردیم، تنها نقطه ضعف اصلی این است که این سیگاری یک دست و یک پا برای شما ۱۰۰۰ دلار هزینه خواهد داشت – که آن را با بالاترین سیگاری‌های فضای باز از نظر قیمت بالا می‌برد. علاوه بر این، اگر دوست دارید وقتی هوا مناسب است در بیرون آشپزی کنید، احتمالاً یک گریل جداگانه می خواهید، زیرا این ابزار فقط برای استفاده در داخل خانه در نظر گرفته شده است.

به گفته افرادی که آن را امتحان کرده اند، چند نقطه منفی دیگر نیز وجود دارد. فضای کافی را اشغال می کند، و واقعاً برای پخت و پز برای حدود شش نفر مناسب است.

باید خودمان Smart Indoor Smoker را امتحان کنیم تا ببینیم چقدر خوب عمل می کند، اما در حال حاضر این یک ابزار بی نظیر است و اگر می خواهید بتوانید در داخل خانه غذای دودی تهیه کنید. و شما بودجه دارید، شاید ارزش دیدن داشته باشد.

اگر به دنبال گزینه کباب داخلی بدون دود هستید، گزینه ما را بررسی کنید نقد و بررسی Ninja Foodi Health Grill & Air Fryer برای افکار ما در مورد آن دستگاه، یا پنج ستاره ما را بخوانید نقد نینجا وودفایر برای حکم ما در مورد کباب پز در فضای باز – هر دو دستگاه به طور قابل توجهی ارزان تر از اسمارت دودکننده داخلی هستند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/home/small-appliances/this-indoor-smoker-could-be-the-ultimate-grill-replacement-but-itll-cost-you

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *