این دوربین امنیتی خانگی با لنز دوگانه، نمای ۱۸۰ درجه ۴K از خانه شما را بدون اعوجاج ارائه می دهد.

Reolink یک نگاه اجمالی خوب به ما می دهد چگونه خانه هوشمند در سال ۲۰۲۴ در حال تغییر استدوربین امنیتی جدید خانه در فضای باز خود را نشان می دهد که نه تنها یک فید پانوراما ۱۸۰ درجه ارائه می دهد، بلکه فیلمی با حداقل اعوجاج ارائه می دهد و پوشش بهتری از فضای بیرون شما را ارائه می دهد.

Reolink Duo 3 PoE، یک دوربین امنیتی خانگی ۱۶ مگاپیکسلی UHD، که در طول راه اندازی می شود CES 2024 (9-12 ژانویه)، از دو لنز خود و الگوریتم دوخت تصویر Reolink برای گرفتن دو تصویر از زوایای کمی متفاوت و ترکیب آن دو تصویر با هم برای تولید یک تصویر پانوراما با حداقل تاب برداشتن استفاده می کند.

در حالی که این دقیقا یک تکنیک جدید نیست و Reolink هنوز جزئیات مربوط به نحوه عملکرد فناوری دوخت خود را به اشتراک گذاشته است، بسیاری از دوربین های امنیتی خانگی و زنگ های تصویری از آنچه به عنوان اثر چشم ماهی شناخته می شود رنج می برند – نتیجه ناخوشایندی از تلاش آنها برای ارائه نمای وسیع تری برای پوشش هرچه بیشتر فضای شما. این لزوماً تأثیر زیادی بر امنیت کلی شما ندارد، اما همچنان کیفیت تصویر را در اطراف لبه ها کاهش می دهد.

کاری که Reolink در اینجا سعی می کند انجام دهد این است که اطمینان حاصل کند که شما یک تصویر واضح و واضح دریافت می کنید، این چیزی است که می تواند مفید باشد، به خصوص اگر حادثه ای در خانه شما رخ دهد، و شما نیاز به ارائه شواهد ویدیویی به پلیس دارید.

این دوربین امنیتی خانگی با لنز دوگانه، نمای ۱۸۰ درجه ۴K از خانه شما را بدون اعوجاج ارائه می دهد.

(اعتبار تصویر: Reolink)

یک دوربین امنیتی مانند دوربین های دیگر

اگرچه دوربین Reolink Duo 3 PoE برخلاف سایر دوربین‌های امنیتی خانگی فیلمبرداری می‌کند، اما هنوز تمام موارد لازم برای اطمینان از ایمنی شما را دارد. این شامل تشخیص و ردیابی حرکت، هشدارها، پشتیبانی از برنامه و حالت شب به صورت تمام رنگی است که با هشت نورافکن داخلی آن امکان پذیر شده است. به ما گفته شده است که با الکسا و دستیار گوگل نیز کار می کند، اگرچه ما هنوز در حال تایید جزئیات نحوه کنترل آن با این دستیارهای صوتی هستیم.

یکی از ویژگی‌های عجیب و غریب آن که دیدن آن در مدل‌های دیگر به سختی انجام می‌شود این است که می‌تواند «مسیر شخص شناسایی‌شده را برای یک پیش‌نمایش راحت با پوشش دادن حرکات فرد در طول زمان در یک تصویر واحد ارائه کند». کاربران یک عکس کلی از یک رویداد. اینکه چگونه دقیقاً کار می کند و چگونه برای امنیت خانه شما مفید است، باید منتظر بمانیم تا دستگاهی برای آزمایش در اختیار ما قرار گیرد.

از آنجایی که این یک دوربین PoE (Power over Ethernet) است، باید از طریق کابل شبکه به یک انژکتور PoE متصل شود. اما خبر خوب این است که نیازی به نصب حرفه ای ندارد، به این معنی که می توانید خودتان آن را راه اندازی کنید. اگر تجربه‌ای بدون کابل را ترجیح می‌دهید، Reolink نیز احتمالاً در اواخر سال، نسخه Wi-Fi باتری را منتشر می‌کند.

مقرون به صرفه تر از آن چیزی است که فکر می کنید

اگرچه راه اندازی لنز دوگانه و عکاسی پانوراما ۱۸۰ درجه چیزی جدید در دنیای امنیت خانه های هوشمند است، Reolink Duo 3 PoE به طور شگفت انگیزی مقرون به صرفه تر است. با قیمت ۱۷۹٫۹۹ / ۲۳۹٫۹۹ یورو (ما هنوز قیمت بریتانیا را تأیید می کنیم)، مقرون به صرفه تر از Arlo Pro 5S و حلقه Floodlight Cam Wired Proدو تا از بهترین دوربین های امنیتی خانگی موجود در بازار.

Duo 3 PoE برای انتشار در ۲۱ فوریه ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است و در ایالات متحده، بریتانیا و اروپا در دسترس خواهد بود.

ما را بررسی کنید CES 2024 مرکز برای همه آخرین اخبار از نمایش به عنوان آن اتفاق می افتد. ما همه چیز را پوشش خواهیم داد، از تلویزیون‌های ۸K و نمایشگرهای تاشو گرفته تا تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ، گجت‌های خانه هوشمند و جدیدترین فناوری‌های هوش مصنوعی، بنابراین برای داستان‌های بزرگ با ما همراه باشید.

و فراموش نکنید ما را در TikTok دنبال کنید برای آخرین مورد از نمایشگاه CES!

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/home/smart-home/this-dual-lens-home-security-camera-delivers-180-4k-view-of-your-home-without-the-distortion

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *