این دوربین دیجیتال قدیمی حتی صفحه نمایش ندارد و دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید

بسیاری از ما هر روز ساعت‌ها به صفحه‌نمایش نگاه می‌کنیم، و این شامل صفحه‌نمایش‌های دوربین‌هایمان می‌شود که بازخورد فوری را از طریق LCD‌های با وضوح بالا ارائه می‌دهند. ما می توانیم در این نمایشگرها غرق شویم و از دنیا و افراد اطرافمان دور شویم. در عوض کمپ اسنپ می‌خواهد ما را به زمان ساده‌تری بازگرداند، و من با آن موافقم.

این یک دوربین کامپکت دیجیتالی کم‌هزینه، بدون صفحه‌نمایش و به سبک قدیمی است که استفاده از آن برای کودکان بازی است، اما فقط برای کودکان نیست. به نظر می رسد یک دوربین فیلمبرداری یکبار مصرف – البته با حالات قدیمی بسیار جالب – اما این دوربینی نیست که دور انداخته شود.

قیمت و در دسترس بودن دوربین کمپ اسنپ

در حال حاضر در ایالات متحده و اروپا موجود است کمپ اسنپ هزینه ۵۵ دلار / ۴۵ پوند، به اضافه هزینه حمل و نقل، و با تزئینات چرمی در رنگ های قهوه ای، آبی، مشکی، سبز جنگلی، سفید یا صورتی در دسترس است. من از سازندگان کمپ اسنپ پرسیدم که آیا این دوربین در سایر مناطق خارج از اروپا و ایالات متحده در دسترس خواهد بود یا خیر، و این دوربین قصد دارد مناطق بیشتری از جمله استرالیا را اضافه کند.

شما یک کارت حافظه TF از پیش نصب شده با ظرفیت بیش از ۲۰۰۰ عکس JPEG 8 مگاپیکسلی دریافت می کنید (کارت های TF قابل تعویض با کارت حافظه microSD هستند)، به علاوه یک باتری قابل شارژ که صدها عکس دوام می آورد و یک اتصال USB-C برای انتقال آن عکس ها و شارژ باتری.

یک فلاش LED که می‌تواند روشن یا خاموش شود، یک دکمه شاتر برای گرفتن عکس‌های شما، یک بلندگو که بازخورد شنیداری را به اطرافیانتان می‌دهد که عکس گرفته شده است، یک پنجره منظره یاب در پشت و یک شمارنده عکس ساده وجود دارد. .

تصویر ۱ از ۳

این دوربین دیجیتال قدیمی حتی صفحه نمایش ندارد و دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید

(اعتبار تصویر: کمپ اسنپ)
تصویر ۲ از ۳

دوربین کمپ اسنپ در پس زمینه زرد، نسخه زرد، با ویژگی های مختلف دوربین کشیده شده است

(اعتبار تصویر: کمپ اسنپ)
تصویر ۳ از ۳

دوربین کمپ اسنپ در پس زمینه زرد، نسخه زرد، با ویژگی های مختلف دوربین کشیده شده است

(اعتبار تصویر: کمپ اسنپ)

سازندگان می گویند کمپ اسنپ پلاستیکی ضد افتادگی است زیرا هیچ قطعه متحرک داخلی ندارد، بنابراین می توانید با استفاده از آن در خانواده راحت باشید. و این تقریباً تمام چیزی است که باید بدانید – کمپ اسنپ را به عنوان یک دوربین دیجیتال به سبک قدیمی که تجربه آنالوگ را ارائه می دهد، در نظر بگیرید.

اولین باری که عکس‌هایی را که از طریق لنز با زاویه دید عریض و با فوکوس ثابت روشن f/1.8 می‌بینید، زمانی است که دوربین را از طریق اتصال USB-C وصل می‌کنید تا آن‌ها را در رایانه‌تان آپلود کنید – و این همان تجربه است. لذت تأخیر که واقعاً باعث می‌شود کمپ اسنپ مانند یک دوربین آنالوگ یکبار مصرف احساس شود، اما بدون هزینه فیلم.

ما این روزها به بازخوردهای فوری عادت کرده ایم و بیشتر ما – از جمله خودم – برای دیدن نتایج عکسبرداری خود بی تاب هستیم. برای مبارزه با این اصرار، گاهی اوقات صفحه‌نمایش با زاویه متغیر دوربین بدون آینه «جدی» خود را دور می‌کنم تا صفحه‌ای در پشت وجود نداشته باشد که بتوانم به آن نگاه کنم. این من را تشویق می کند که به جای آن از منظره یاب استفاده کنم، مهارت های عکاسی خود را تیز کنم و با صبر کردن برای دیدن آثارم بعداً صبر کنم.

بعید است که کمپ اسنپ عکس های باکیفیت بگیرد، اما این چیزی است که از نظر تجربه فرآیند ساخت عکس نشان می دهد که مهم است و می تواند آن را به یکی از بهترین دوربین ها برای بچه ها.

هر دوربینی که شما را تشویق به ایجاد بدون تمرکز بیش از حد روی خود دستگاه کند – و در نتیجه شما را از لحظه لحظه دور کند – در کتاب من چیز خوبی است. من را ثبت نام کن

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/cameras/compact-cameras/this-vintage-digital-camera-doesnt-even-have-a-screen-and-its-exactly-what-you-need

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *