این دیوارکوب های LED را در این هفته سایبر با قیمت ۱۸ دلار به دست آورید

TL;DR: با این دیوارکوب های ال ای دی مغناطیسی که سه دمای مختلف را ارائه می دهند، فضای زندگی خود را ارتقا دهید. نمره یکی به قیمت ۱۸٫۹۷ دلار یا الف دو بسته به قیمت ۳۵٫۹۷ دلار در طول هفته سایبری تا ۳ دسامبر.


با پایان یافتن فروش بلک فرایدی، اگر هدیه ای منحصربفرد برای یکی از عزیزان (یا خودتان) پیدا نکردید، ناامید نشوید، زیرا تخفیف های سایبری اکنون اینجا هستند. و اگر به دنبال چیزی بودید که بتواند حال و هوای فضای هر کسی را تغییر دهیداین دیوارکوب های ال ای دی مغناطیسی هدیه ای غیرمنتظره است که لذت بخش است.

با شروع هفته سایبر از دیروز، می توانید تخفیفی برای این تغییرات محیطی دریافت کنید. آنها سه دمای رنگ مختلف را ارائه می دهند و در حال حاضر فقط با قیمت ۳۵٫۹۷ دلار برای یک بسته دوتایی یا ۱۸٫۹۷ دلار برای یک بسته، در طول هفته سایبر، تا ۳ دسامبر، به فروش می رسند.

آنها فوق العاده قابل تنظیم هستند – از بین سه سطح روشنایی مختلف که از روشنایی کم تا زیاد متغیر است، انتخاب کنید سه درجه حرارت رنگ، سفید گرم، سفید طبیعی و نور سفید. و یک توپ مغناطیسی مناسب ۳۶۰ درجه چرخش آسانی را برای پرتاب نور در جهات مختلف به راحتی ارائه می دهد.

به لطف باتری قابل شارژ آن‌ها، می‌توانید آن‌ها را در هر جایی بدون نگرانی از پریز برق بچسبانید. نصب آنها آسان است – پایه چسبنده همراه با چسب ۳M به هیچ سخت افزاری نیاز ندارد، یا می توانید برای تنظیم دائمی تر از پیچ استفاده کنید. و شارژ کامل ۲۰ ساعت در کمترین حالت دوام می آورد.

فضای خود را در این هفته سایبری با این دیوارکوب های ال ای دی مغناطیسی شیک و قابل تنظیم که تا ۳ دسامبر در ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر به وقت محلی به فروش می رسد، ارتقا دهید:

قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
صفحه اصلی

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/deals/nov-28-led-wall-sconce

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *