این ربات شارژر ۶۵ واتی بهترین بهترین من است

من شارژرهای بسیار زیادی را در طول سال ها جمع آوری کرده ام. در بیشتر موارد، من زیاد به همه آنها فکر نمی کنم، زیرا آنها فقط چیزی هستند که تلفنم را به آن وصل می کنم. چیز زیادی برای فکر کردن نیست، درست است؟ نه دیگر، به عنوان سبز به این نتیجه رسیدم که این ایده خوبی است که به یکی از آنها سیلی بزنم و اکنون این بهترین دوست شارژ کننده جدید من است.

UGREEN اخیراً این شارژرهای “Robot” را معرفی کرده است. آنها یک صفحه نمایش LED کوچک دارند که یک ایموجی را بر اساس کاری که شارژر انجام می دهد نشان می دهد. به عنوان مثال، اگر به طور فعال آب میوه می دهد، چهره ای بوسیده نشان می دهد. اگر دستگاه شما تمام است، به نظر می رسد در حال به تعویق انداختن است. همانطور که می توانید تصور کنید، اضافه کردن یک چهره زیبا به یک شارژر یک تغییر کامل بازی است.

این ربات شارژر ۶۵ واتی بهترین بهترین من است

از نظر فنی، شارژر واقعاً خوبی نیز هست. اینها دارای فناوری GaNFast هستند که قادر به ۹۵% راندمان تبدیل انرژی هستند که کلماتی جذاب برای اتلاف انرژی کمتر و دماهای پایین تر در هنگام شارژ هستند. این اساساً برعکس آن چیزی است که بسیاری از ما با تجربه شارژ بی سیم تجربه می کنیم، که به طرز وحشتناکی ناکارآمد و مستعد گرم شدن بیش از حد است.

مدل ۶۵ وات دارای سه پورت است: ۱ پورت USB A، به اضافه ۲ پورت USB C. پورت USB C بالا از شارژ ۶۵ وات، پایین از ۳۰ وات پشتیبانی می کند و پورت USB A حداکثر ۲۲٫۵ وات ذکر شده است. هنگام استفاده همزمان از پورت ها، آن اعداد متفاوت است.

گویی به زیبایی بیشتری نیاز دارید، وقتی شارژر به برق وصل نیست، کفش های کمی دارد تا شاخک های آن آسیبی نبیند. و هنگام استفاده، همان کفش‌ها مغناطیسی هستند تا از گم نشدن آن‌ها مطمئن شوید. می بینم که آنها را به درب مک بوکم چسبانده ام.

برای دریافت جدید از لینک زیر استفاده کنید شارژر بهترین دوست

لینک های آمازون: ۶۵ وات ۳ پورت (۳۷ دلار) | ۳۰ وات USB C (18 دلار)


منبع: https://www.droid-life.com/2024/05/09/ugreens-65w-robot-charger-is-my-new-bestie/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *