این زمانی است که اپل آی پد برای سال ۲۰۲۴ می تواند راه اندازی شود

این زمانی است که اپل آی پد برای سال ۲۰۲۴ می تواند راه اندازی شود

را iPad سطح مبتدی بعدی از اپل – که یازدهمین نسل از این دستگاه خاص خواهد بود – در سال ۲۰۲۳ ظاهر نشده است، اما ما به تازگی اطلاعات بیشتری درباره زمان نمایش این تبلت در سال ۲۰۲۴ پیدا کرده ایم.

بر اساس گزارشی از نیکی آسیا (از طریق MacRumors) که به جزئیات در مورد فرآیندهای تولید شرکای تولید اپل در ویتنام می پردازد، می توانیم انتظار عرضه آی پد نسل یازدهم را در نیمه دوم سال آینده داشته باشیم.

منابعی که با Nikkei Asia صحبت می کنند می گویند که تأیید مهندسی، بخشی از فرآیند کنترل کیفیت، برای اواسط فوریه ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است. ظاهراً کار انتقال منابع محصول جدید به ویتنام در حال انجام است.

در این گزارش جزئیاتی در مورد مشخصات و ویژگی‌هایی که می‌توانیم از آی‌پد ۲۰۲۴ انتظار داشته باشیم، یا هزینه‌ای که ممکن است داشته باشیم، ارائه نمی‌کند. با این حال، ما انتظار نداریم هر گونه تغییر عظیم نسبت به مدلی که در حال حاضر می توانید امروز انتخاب کنید.

زمان بندی همه چیز است

برای مرجع، آیپد نسل دهم از طریق یک بیانیه مطبوعاتی در اکتبر ۲۰۲۲ راه اندازی شد. پیش از آن، نسل نهم آیپد در رویداد اپل در سپتامبر ۲۰۲۱ رونمایی شد – در کنار آیفون ۱۳ سلسله.

سایر آی‌پدها گاهی در کنار مدل‌های ابتدایی عرضه می‌شوند و گاهی اوقات نمی‌شوند. را آیپد ایر نسل پنجمبه عنوان مثال، در مارس ۲۰۲۲، همزمان با رونمایی شد آیفون SE 3 و مک استودیو.

همه اینها به این معنی است که دشوار است مطمئن شوید که آی‌پد نسل دهم در کدام ماه نمایش داده می‌شود – اگرچه سپتامبر یا اکتبر شرط‌بندی معقولی به نظر می‌رسد. ممکن است در همان رویداد اعلام شود آیفون ۱۶.

آی‌پد نسل دهم کنونی دارای صفحه نمایش ۱۰٫۹ اینچی IPS LCD با وضوح ۲۳۶۰ در ۱۶۴۰ پیکسل است و از چیپست اپل A14 Bionic همراه با ۴ گیگابایت رم پشتیبانی می‌کند. در زمان عرضه، قیمت این تبلت ۴۴۹ دلار / ۴۹۹ پوند / ۷۴۹ دلار استرالیا و بالاتر بود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/tablets/ipad/this-is-when-the-apple-ipad-for-2024-could-be-launching

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *