این زنگ به شما امکان می دهد با تلفن خود زمزمه کنید، زیرا گاهی اوقات لازم است از صدای درونی خود استفاده کنیم

اگر مشکلی در دنیای محاسبات محیطی وجود دارد که انتظار می رود همه ما در آن زندگی کنیم، این است که واقعا نمی توانید محتاط باشید. بیشتر دستورات به دستیار صوتی انتخابی شما باید با صدایی کمی بالاتر از صدایی که با شخص دیگری صحبت می‌کنید گفته شود. این بیماری اجتماعی است که VTouch، یک شرکت کره جنوبی، تصمیم گرفته است با آن مقابله کند. حلقه WHSP. این یک حلقه با سنسور مجاورت و میکروفون است که وقتی آن را به سمت دهان خود می برید فعال می شود. بنابراین هنگامی که می خواهید با دستیار خود صحبت کنید، می توانید به سادگی به سمت بند انگشت خود غر بزنید و بخواهید که شما را درک کند.

ایده این است که شما از برنامه اختصاصی VTouch استفاده کنید، که تعدادی دستیار هوش مصنوعی را برای کمک به شما ارائه می دهد. در مثالی که به من نشان داده شد، این شامل یک متصدی هنر هوش مصنوعی یا حتی یک روانپزشک دیجیتالی می شود که می توان به همه آنها از تلفن شما دسترسی داشت. شما همچنین می توانید با خانه هوشمند خود تعامل داشته باشید و تمام پارامترهای معمول را از راحتی صداهای خاموش خود تنظیم کنید. با یک بار شارژ حدود یک روز و نیم دوام می‌آورد، در حالی که کیف شارژی که می‌توانید با آن همراه داشته باشید، عمر آن را تا ۹ روز افزایش می‌دهد. البته هر پاسخی از طریق هدفون شما ارسال می شود و به شما امکان می دهد با دستیار خود “چت” کنید. حتی دکمه‌ای وجود دارد که اگر پنج بار ضربه بزنید، سیستمی را فعال می‌کند تا مخاطبین شما را در مورد شرایط اضطراری هشدار دهد و صدای محیط را ضبط کند.

Touch در حال برنامه ریزی برای راه اندازی WHSP Ring به عنوان Kickstarter در آینده نزدیک است، اما هنوز هیچ صحبتی در مورد اینکه چقدر می توانید انتظار داشته باشید که این محصول چقدر هزینه داشته باشد یا چه زمانی می توانید آن را به دست آورید، وجود ندارد.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/this-ring-lets-you-whisper-to-your-phone-because-sometimes-we-need-to-use-our-inside-voices ظاهر شد. -۰۰۲۵۲۹۲۰۴٫html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/this-ring-lets-you-whisper-to-your-phone-because-sometimes-we-need-to-use-our-inside-voices-002529204.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *