این ساعت هوشمند قدیمی سامسونگ هنوز هم در ذهن من است

این ساعت هوشمند قدیمی سامسونگ هنوز هم در ذهن من است
اندی باکسال / روندهای دیجیتال

وقتی پوشیدم Samsung Galaxy Watch 6 Classicمن به سرعت در مورد را فراموش کرده ام گلکسی واچ ۵ پرو. من می دانم که وجود دارد زیرا سامسونگ هنوز آن را می فروشد، اما بوده است به طور کامل در ذهن من جایگزین شده است توسط جدیدترین ساعت هوشمند خیره کننده سامسونگ.

اما گلکسی واچ ۵ پرو هنوز یک مدل فعلی است که سامسونگ به طور فعال آن را می فروشد، پس آیا من حق داشتم که آن را نادیده بگیرم؟ من دوباره آن را پوشیده ام تا بدانم آیا باید آن را بخرید یا مودبانه از کنار آن به نفع Watch 6 Classic عبور کنید.

هنوز هم برای پوشیدن خیلی خوب است

اندی باکسال / روندهای دیجیتال

بعد از اینکه گلکسی واچ ۵ پرو را دوباره روشن کردم، دو چیز به من یادآوری شد. اول اینکه بندش عالیه انعطاف پذیر و سبک است و دارای یک گیره مغناطیسی درخشان “D-Buckle” است که آن را ایمن نگه می دارد. قابل تنظیم است، بنابراین هرگز خیلی سفت یا شل نیست. حتی زمانی که یک شبه آن را می پوشم اذیتم نمی کند و عالی به نظر می رسد. این یک بند ساعت برای رقابت با بهترین ساعت‌هایی است که در بسیاری از ساعت‌های سنتی با همین قیمت پیدا می‌کنید.

از دست نده

دوم، من هنوز طراحی بد بو را دوست دارم. شبیه Watch 6 Classic (که بیشتر شبیه یک ساعت سنتی به نظر می رسد) نیست، اما به نظر معمولی نیست. گلکسی واچ ۶ یا یک اپل واچ سری ۹ یا این کاملاً متعلق به خودش است و به خوبی با هر ساعت هوشمند دیگری متفاوت است. در تمام مشکی کمی کسل کننده است، و انتخاب صفحه های ساعت بالغ نیز بسیار محدود است (من روی صفحه جذاب Perpetual حل و فصل کرده ام)، اما روی مچ دست من بیان می کند.

من همچنین با خوشحالی آن را برای پیگیری خوابم پوشیده ام. تیتانیوم به این معنی است که هرگز احساس سنگینی نمی‌کند، داغ و عرق نمی‌کند، و با وجود اندازه بسیار زیاد ساعت، به چیزی گیر نکرده است. همین امر در طول روز نیز صدق می کند، بنابراین گلکسی واچ ۵ پرو قطعا یک ساعت هوشمند ۲۴ ساعته است. مایه تاسف است که سامسونگ با تازه کردن آن با یک یا دو طرح رنگ متفاوت، طراحی را کمی جذاب نکرده است تا با مواد با کیفیت بالا و ظاهر فردی مطابقت داشته باشد.

استفاده از Galaxy Watch 5 Pro هر روز

اندی باکسال / روندهای دیجیتال

گلکسی واچ ۵ پرو بر اساس ظاهر و ظاهرش، شایسته فراموشی نیست. همچنین در سطح فنی به همان اندازه Galaxy Watch 6 Classic توانایی دارد، زیرا دارای سیستم ردیابی خواب پیشرفته است، فشار خون و ترکیب بدن شما را اندازه گیری می کند، به علاوه Wear OS 4 را با One UI Watch 5 اجرا می کند و دارای همان ویژگی های سلامتی و تناسب اندام نیز. وقتی آن را روی کاغذ بررسی می کنید، یک ساعت هوشمند درجه یک است.

با این تفاوت که همیشه مانند یک ساعت هوشمند رده بالا عمل نمی کند. Galaxy Watch 5 Pro از پردازنده Exynos W920 استفاده می کند و نه از تراشه Exynos W930 در Galaxy Watch 6 Classic و Galaxy Watch 6 استاندارد. این تفاوت سخت افزاری است که باید بیشترین توجه را به آن داشته باشید، زیرا واقعاً بر روی Galaxy Watch 5 تأثیر می گذارد. عملکرد حرفه ای. هنگامی که از ساعت هوشمند استفاده می کنید به اندازه کافی سریع واکنش نشان نمی دهد و به طور قابل توجهی کندتر از Galaxy Watch 6 Classic است.

مشکل اینجاست که ساعت‌های هوشمند مانند گوشی‌های هوشمند نیستند که اغلب استفاده می‌شوند. ساعت‌های هوشمند اغلب روی مچ دست شما غیرفعال می‌نشینند. گلکسی واچ ۵ پرو متنفر است از خواب بیدار می شود و به طرز ناامیدکننده ای کند می شود تا خود را برای اقدام آماده کند. این ژست بلند کردن تا بیدار شدن را تحت تأثیر قرار می دهد، بنابراین اغلب اعلان ها را نشان نمی دهد، سپس ضربه زدن روی صفحه نمایش نیز آنها را نشان نمی دهد و من مجبور می شوم برای دیدن آنها تند بکشم. تا این لحظه، از خواب بیدار شده است، اما کمی دیر شده است، و من تعجب می کنم که چرا اصلاً به خود زحمت می دهم.

چیز زیادی تغییر نکرده است

اندی باکسال / روندهای دیجیتال

زمانی که گلکسی واچ ۵ پرو عرضه می‌شود، سرعت آن خیلی کند نیست، اما به اندازه گلکسی واچ ۶ کلاسیک جذاب نیست. عمر باتری خوب است و حتی زمانی که خواب را ردیابی می کنید، به راحتی می توانید دو روز از عمر باتری آن را از بین ببرید. من برای مدت کوتاهی صبح سریع آن را شارژ کردم و هیچ وقت نگران کم شدن شارژ آن نبودم. من با آن رفتار کرده ام همانطور که با آن رفتار می کنم اورا رینگ در حال شارژ شدن استوضعیتی که با استفاده از زمان نسبتاً طولانی Watch 5 Pro ممکن شد.

فکس نرم‌افزاری Galaxy Watch 5 Pro از قاب چرخشی فیزیکی فوق‌العاده Watch 6 Classic با وجود اینکه به اندازه کافی کار می‌کند، قابل مقایسه نیست. هرگز نمی تواند جایگزین چنین عمل لمسی و دلپذیری شود. گلکسی واچ ۶ کلاسیک تنها ساعت هوشمند سامسونگ است که باید پول زیادی برای آن خرج کنید، مگر اینکه کاملاً به پشتیبانی از فایل GPX و ویژگی Track Back نیاز داشته باشید.

حتی بیش از یک سال پس از عرضه گلکسی واچ ۵ پرو، به سرعت به همان نتیجه‌ای رسیدم که در بررسی اولیه‌ام انجام دادم. این ساعت هوشمندی نیست که بخرید زیرا در هر کاری بهترین است. این یکی را می خرید زیرا عاشق ظاهر و احساسی که روی مچ دست خود دارید. این یک خرید قلبی است. با این حال، مشکل بزرگ اکنون این است که گلکسی واچ ۶ کلاسیک هر دو یک قلب است و خرید سر

گلکسی واچ ۵ پرو من را ناراحت می کند

گلکسی واچ ۵ پرو اندی باکسال / روندهای دیجیتال

رسیدن به این نتیجه کمی من را ناراحت می کند. من کاملاً گلکسی واچ ۵ پرو و ​​ظاهر عجیب و غریب آن را دوست دارم، به علاوه این واقعیت که شما واقعاً تعداد زیادی را در جهان نمی بینید. تیتانیوم یک ماده عالی برای ساعت است، حتی در مقایسه با فولاد ضد زنگ، و کاملاً با تمام ویژگی های سلامتی و تناسب اندام موجود در خواهر و برادرهای جدیدترش مطابقت دارد. گلکسی واچ ۵ پرو به هیچ وجه احساس «قدیمی» نمی کند. من واقعاً از پوشیدن دوباره آن لذت بردم و هیچ دلیل فنی خارج از ماهیت خواب آلود آن برای جایگزینی آن با ساعت هوشمند دیگری ندارم.

اما اگر پول من بود، گلکسی واچ ۶ کلاسیک ۴۷ میلی‌متری ۳۶۰ دلاری ارزان‌تر را می‌خریدم، و تنها توصیه معقول این است که شما هم همین کار را انجام دهید. کلمه عملی “معقول” است، زیرا گلکسی واچ ۵ پرو ۵۰۰ دلاری خرید معقولی در سال ۲۰۲۲ نبود، با این حال اگر دلتان برای خرید آن بود، آنقدر تلاش نمی‌کردم که شما را از این موضوع منصرف کنم. این مانند بسیاری از خریدهای ساعت سنتی است. شما نمی دانید چرا ظاهر را دوست دارید. می دانید که خیلی گران است، اما همچنین می دانید که آن را روی مچ دست خود دوست خواهید داشت، بنابراین بدون توجه به آن می خرید.

این همان Samsung Galaxy Watch 5 Pro است. ساعت‌های هوشمند بهتر و ارزان‌تری سامسونگ در دسترس هستند و باید صادقانه یکی از آنها را بخرید. اما اگر واقعاً عاشق گلکسی واچ ۵ پرو شده اید، احتمالاً از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

توصیه های سردبیران







بعد از اینکه گلکسی واچ ۵ پرو را دوباره روشن کردم، دو چیز به من یادآوری شد. اول اینکه بندش عالیه انعطاف پذیر و سبک است و دارای یک گیره مغناطیسی درخشان “D-Buckle” است که آن را ایمن نگه می دارد. قابل تنظیم است، بنابراین هرگز خیلی سفت یا شل نیست. حتی زمانی که یک شبه آن را می پوشم اذیتم نمی کند و عالی به نظر می رسد. این یک بند ساعت برای رقابت با بهترین ساعت‌هایی است که در بسیاری از ساعت‌های سنتی با همین قیمت پیدا می‌کنید.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/the-samsung-galaxy-watch-5-pro-still-tugs-at-my-heart-strings/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *