این سرخ کن هوا در فروش های بعد از کریسمس والمارت به طرز مسخره ای ارزان است

اگر در بودجه هستید و نمی توانید آن را انتخاب کنید معاملات لوازم آشپزخانه نینجا مورد علاقه ما از امسال فروش بعد از کریسمس پس این سرخ کن هوا می تواند معامله ای باشد که دنبال آن هستید.

همین الان این سرخ کن بادی ۲ لیتری موسو در والمارت فقط ۳۷٫۹۹ دلار قیمت دارد. حتی برای سرخ کن بادی از یک برند کمتر شناخته شده به طرز مضحکی ارزان است. نظرات در صفحه فروشگاه نیز به طور کلی مثبت است، اگرچه تنها با ۲ لیتر آن نسبتاً کوچک است، و توانایی‌های آشپزی آن به رقیبی با قابلیت‌های آشپزی نزدیک نمی‌شود. بهترین سرخ کن های هوا.

متناوبا، اگر بودجه شما می تواند کمی بیشتر شود، ما این را توصیه می کنیم سرخ کن بادی Ninja AF101 در آمازون. ۷۹٫۹۹ دلار است که ۵۰ دلار کمتر از قیمت معمول ۱۲۹٫۹۹ دلار است و دو برابر ظرفیت پخت و پز و نتایج بهتر را ارائه می دهد.

بهترین معاملات سرخ کن بادی امروز

این سرخ کن هوا در فروش های بعد از کریسمس والمارت به طرز مسخره ای ارزان است

سرخ کن بادی ۲ لیتری موسو: بود ۴۹٫۸۱ دلار اکنون ۳۷٫۹۹ دلار در والمارت

این سرخ کن بادی کوچک بهترین نیست اما به طرز مضحکی ارزان است و کمتر از ۴۰ دلار است. اگر بودجه کمی دارید و فقط باید مقادیر کمی بپزید، این می تواند یک پیکاپ جامد باشد. که گفت…مشاهده معامله

سرخ کن بادی ۴ لیتری Ninja AF101: بود ۱۲۹٫۹۹ دلار اکنون ۷۹٫۹۹ دلار در آمازون
اگر توانایی پرداخت ۴۰ دلار بیشتر را دارید، می‌توانید سرخ‌کنی تهیه کنید که فضایی دوبرابر دارد و اعتبار پخت و پز بسیار قوی‌تری دارد. این مدل نینجا قبلاً ارزان‌تر بوده است، اما این قیمت فعلی بهترین قیمتی است که در سال ۲۰۲۳ بوده است.مشاهده معامله

در ما بررسی سرخ کن بادی نینجا سطح پایه ما به آن چهار ستاره دادیم. ما توانایی های آشپزی آن را جشن گرفتیم، اگرچه به دلیل کوچک بودن و کمی گران بودن امتیاز از دست داد. با این قیمت تخفیف‌خورده، ارزش آن نسبت به پول بسیار بهتر است، و در حالی که اندازه هنوز هم مشکلی است که فقط برای خانواده‌های بزرگ‌تر مشکل‌ساز است.

اگر تنها زندگی می‌کنید یا نیازی به پخت زیاد در این سرخ‌کن ندارید، اندازه ۴ لیتری آن نباید مشکلی ایجاد کند. در هر صورت اندازه جمع و جور آن می تواند چیز خوبی باشد زیرا فضایی را روی میز کار شما اشغال نمی کند.

معاملات بیشتر بعد از کریسمس


منبع: https://www.techradar.com/home/air-fryers/this-air-fryer-is-ridiculously-cheap-in-walmarts-after-christmas-sales

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *