این سرنخ‌های کوچک «سقوط خانه آشر» چگونگی مرگ هر یک از کودکان را نشان می‌دهد

سقوط خاندان آشر نمایشی مملو از سرنخ‌های کوچک، مرگ‌های غم‌انگیز و سرنخ‌های کوچک درباره مرگ‌های مرموز است.

در مورد دومی، با پیشرفت آخرین سریال ترسناک مایک فلانگان، متوجه الگویی شدیم. در قسمت‌های دوم تا هفتم، یکی از کودکان بزرگسال رودریک آشر در هر قسمت می‌میرد، و همیشه سرنخی در ابتدای آن قسمت وجود دارد که نشان می‌دهد چگونه می‌میرند.

از پایان واقعاً وحشتناک پری گرفته تا لحظات پایانی آویزان فردریک، سرنخ‌هایی را که ممکن است از دست داده باشید را در زیر بررسی کرده‌ایم.

پروسپرو آشر، «ماسک مرگ سرخ»

این سرنخ‌های کوچک «سقوط خانه آشر» چگونگی مرگ هر یک از کودکان را نشان می‌دهد

اعتبار: EIKE SCHROTER/NETFLIX

سرنخ چیست؟

اولین نمایی که از پروسپرو (Sauriyan Sapkota)، با نام مستعار پری، در قسمت ۲ می‌بینیم، نمایی از بالا به پایین از او است که روی تخت بزرگ و مجللش دراز کشیده است، در حالی که اعضای مهمانی برهنه آن را احاطه کرده‌اند، اندام‌هایشان همه در هم پیچیده است.

چه چیزی را پیش بینی می کند؟

مرگ پری – یکی از وحشیانه‌ترین این سریال – در وسط عیاشی اتفاق می‌افتد، زمانی که اسید به جای آب از آبپاش‌های بالای اتاق می‌افتد و پوست مهمان‌های به دام افتاده زیر آن را می‌ترکد. در حالی که در حال مرگ است، پری بار دیگر از بالا در بدنه های نیمه برهنه شلیک می شود، اما این تضاد وحشتناکی با صحنه پس از مهمانی که قسمت با آن شروع می شود، دارد.

Camille L’Espanaye، “قتل در خیابان سردخانه”


اعتبار: EIKE SCHROTER/NETFLIX

سرنخ چیست؟

بر خلاف بسیاری از سرنخ های مرگ دیگر، که بصری هستند، مرگ کامیل (کیت سیگل) با یک صدا پیش بینی می شود. حتی قبل از شروع تیتراژ ابتدایی در قسمت ۳، می‌توانید صدای شمپانزه‌ای را بشنوید. موسیقی و صداهای پس زمینه به اوج وحشتناکی تبدیل می شود در حالی که حیوان جیغ می کشد.

چه چیزی را پیش بینی می کند؟

کامیل در آزمایشگاه ویکتورین می میرد، در اتاقی که شامپانزه هایی که روی آنها آزمایش می شود در قفس نگهداری می شوند. همانطور که او توسط یک شامپانزه فراری تا حد مرگ کشته می شود، آخرین صداهایی که می شنود فریاد حیوانات به دام افتاده است – صدایی مشابه صدایی که در ثانیه های ابتدایی قسمت شنیدیم.

ناپلئون آشر، “گربه سیاه”


اعتبار: EIKE SCHROTER/NETFLIX

سرنخ چیست؟

اولین صدایی که بعد از نیش نتفلیکس می شنوید صدای میو گربه ای است که خیلی خوشحال به نظر نمی رسد – سپس آژیر و سپس میو بیشتر. اولین چیزی که در قسمت ۴ می بینیم، منظره ماشین اسپورت زرد روشن ناپلئون (راهول کهلی) از پنجره پناهگاه حیوانات است، جایی که او برای پذیرش یک گربه آمده است.

چه چیزی را پیش بینی می کند؟

لئو پس از گذراندن بیشتر قسمت تحت شکنجه گربه سیاه جدیدش، خود را از بالکن آپارتمانش به پایین پرت می کند و در پیاده رو پایین می میرد. و حدس بزنید دقیقاً پشت سر او چه چیزی وجود دارد که در شات آخر اپیزود به وضوح قابل مشاهده است؟ بله، این ماشین اسپورت زرد براق اوست. چند ثانیه بعد، گربه هم وارد عکس می شود و دور بدنش راه می رود و همه چیز را به دور کامل می آورد.

ویکتورین لافورکد، “قلب قصه”


اعتبار: EIKE SCHROTER/NETFLIX

سرنخ چیست؟

مانند قسمت کامیل، این یکی دیگر سرنخ صوتی است. در ابتدای قسمت ۵، در حالی که صفحه هنوز سیاه است، چند ثانیه صدای ضرب و شتم یا سر و صدای عجیبی را می شنویم.

چه چیزی را پیش بینی می کند؟

ویکتورین (T’Nia Miller) پس از جستجوی منبع سر و صدا در طول قسمت ۵، در نهایت به نقطه شکست خود هدایت می شود. در آخرین لحظات اپیزود، مشخص می‌شود که ضربان قلب آزمایشی ویکتورین در بدن مرده شریک زندگی‌اش، دکتر روئیز (پائولا نونیز) است که خود ویکتورین قبلاً به اشتباه او را کشته است.

Tamerlane Usher، “Goldbug”


اعتبار: EIKE SCHROTER/NETFLIX

سرنخ چیست؟

در واقع سرنخ های متعددی از مرگ تامرلن (سامانتا اسلویان) در سکانس آغازین قسمت ۶ وجود دارد. ابتدا صدای غلغلک شکستن شیشه را در ثانیه های اولیه می شنویم. سپس، در حالی که تامرلن در حال از دست دادن زمان در آپارتمان خود است، می بینیم که او سر خود را به آینه حمام می زند. در نهایت، او را در حالی که در رختخواب دراز کشیده و در آینه بزرگ روی سقف به خود خیره شده است، تماشا می کنیم.

چه چیزی را پیش بینی می کند؟

تامرلن در سرتاسر «گلدباگ» توسط نسخه‌ای جایگزین از خودش تسخیر می‌شود و در سکانس پایانی او می‌بیند که تمام آینه‌های آپارتمانش را قبل از شکستن آینه سقف اتاق خواب می‌کوبد و با یک تکه شیشه بزرگ می‌میرد.

فردریک آشر، «گودال و آونگ»


اعتبار: EIKE SCHROTER/NETFLIX

سرنخ چیست؟

قسمت ۷ با یک فلاش بک شروع می شود که در آن فردی جوان را می بینیم که در حالی که ساعت کیت گربه را روی دیوار تماشا می کند، در حالی که صدای برش فلز از طریق هوا در پس زمینه پخش می شود، در حال تماشای ساعت کیت-کت روی دیوار است، شروع می شود.

چه چیزی را پیش بینی می کند؟

فردی (هنری توماس) در نهایت در همان کارخانه ای که برادرش پری در آن مرده بود، می میرد، این بار در حالی که ساختمان اطراف او خراب می شود، فلج روی زمین دراز می کشد. ضربه قاتل با تکه‌ای از مواد شکسته وارد می‌شود که به جلو و عقب بالای سر او می‌چرخند که به تدریج پایین‌تر و پایین‌تر می‌شود و در همان حرکت آویزانی که دم ساعت گربه در صحنه ابتدایی اپیزود حرکت می‌کرد، تاب می‌خورد.

نحوه تماشا: سقوط خاندان آشر اکنون در نتفلیکس نمایش داده می شود.


منبع: https://mashable.com/article/the-fall-of-the-house-of-usher-character-death-clues

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *