این عینک هوشمند جدید یک صفحه نمایش ۵۰۰ نیت و ۳۳۰ اینچی را روی چشمان شما قرار می دهد

این عینک هوشمند جدید یک صفحه نمایش ۵۰۰ نیت و ۳۳۰ اینچی را روی چشمان شما قرار می دهد
Xreal

Xreal (Nreal سابق) به تازگی نسل دوم عینک هوشمند محبوب خود را به نام Xreal Air 2 معرفی کرد. مدل جدید حتی سبک تر است و دارای نمایشگرهای روشن تر با تراکم بالاتر است. Xreal Air 2 با طیف گسترده ای از لپ تاپ ها، رایانه ها، تلفن ها و دستگاه های بازی سازگار است و یک صفحه مجازی بزرگ را در یک عینک جمع و جور و با قابلیت حمل آسان ارائه می دهد.

مانند بسیاری از عینک‌های هوشمند مشابه، Xreal Air 2 برای تکثیر صفحه‌های مجازی مستقیماً در عینک شما بدون نیاز به مانیتورهای متعدد طراحی شده است.

در مقایسه با آب Xreal، نمایشگرهای Air 2 25 درصد روشن تر هستند و وفاداری رنگ بهتری دارند. آنها همچنین باید راحت‌تر باشند و بیشتر شبیه عینک‌های معمولی به نظر برسند زیرا Xreal توانسته وزن و ضخامت را با طراحی جدید کاهش دهد.

Xreal

سایه‌های جداشدنی که نور محیط را کم می‌کنند شبیه عینک‌های آفتابی معمولی هستند. مدل جدید Air 2 Pro دارای سایه های الکتروکرومیک قابل تنظیم با سه موقعیت کم نور پس زمینه، از جمله ۹۹٫۹ درصد مشکی است. گزینه های رنگ مشکی و قرمز وجود دارد، به علاوه کیت Kaleido Xreal انتخابی از شش پوسته رنگارنگ را برای سفارشی کردن ظاهر عینک هوشمند Air 2 شما ارائه می دهد.

Air 2 با تنها ۷۲ گرم (۲٫۵ اونس)، ۱۰ درصد سبک تر از مدل اصلی است. این ممکن است تفاوت زیادی به نظر نرسد، اما این وزن بیشتر روی بینی شما قرار می گیرد و مقداری روی گوش شما قرار می گیرد، بنابراین هر مقدار کمی کمک می کند. گوشواره‌ها اکنون خم می‌شوند، به این معنی که باید راحت‌تر روی شکل‌ها و اندازه‌های مختلف سر قرار بگیرند. پدهای بینی نرم تر به کاهش هرگونه فشار روی بینی کمک می کند.

به عنوان جایگزین مانیتور و تلویزیون، صفحه نمایش Xreal Air 2 باید روشن باشد. آنها تا ۵۰۰ نیت روشنایی ارائه می دهند که ۲۵ درصد بیشتر از عینک های Air اصلی است، در حالی که استانداردهای TÜV Rheinland برای محدود کردن نور آبی و سوسو زدن برای محافظت از سلامت چشم را رعایت می کنند. نرخ تازه سازی می تواند تا ۱۲۰ هرتز بالا برود.

Xreal

با استفاده از جدیدترین فناوری میکرو OLED سونی، رنگ با گامای استاندارد صنعت نمایشگر ۲٫۲ از طیف رنگی SRGB فراتر می رود. نمایشگرهای بهبود یافته Xreal Air 2 باید بیشتر شبیه یک مانیتور بزرگ HD، با کنتراست و اشباع رنگ مناسب باشد.

Xreal می‌گوید این منظره معادل یک صفحه نمایش ۳۳۰ اینچی در فاصله ۶ متری است. البته این یک اندازه گیری ذهنی است، زیرا ممکن است صفحه مجازی را نزدیکتر از دیگران تصور کنید. یک معیار دقیق تر، میدان دید ۴۶ درجه است. وقتی به دستگاهی متصل می‌شوید که از حالت USB-C Alt پشتیبانی می‌کند، یک صفحه HD بزرگ نمای مرکزی شما را پر می‌کند.

گزارش شده است که صدا برای کاهش نشت صدا و بهبود جداسازی فضایی بهبود یافته است. فیلم ها باید صدای بهتری داشته باشند و فراگیرتر شوند.

می توانید سر خود را بچرخانید تا حداکثر سه مانیتور مجازی را در نزدیکی لپ تاپ خود ببینید.

عینک هوشمند Xreal Air 2 مانند Nreal Air با Nebula، یک برنامه دسکتاپ مجازی AR برای مک و رایانه شخصی کار می کند. با Nebula، می توانید سر خود را بچرخانید تا حداکثر سه مانیتور مجازی را در نزدیکی لپ تاپ خود ببینید. همچنین یک برنامه Nebula برای گوشی های اندرویدی وجود دارد، اما یک صفحه نمایش فوق عریض را نشان می دهد که با چرخش به هر طرف ظاهر می شود.

بیشتر عینک های هوشمندی که من آزمایش کرده ام فاقد آگاهی فضایی هستند، بنابراین صفحه مجازی بدون توجه به اینکه به کجا نگاه می کنید در مرکز نمای شما قفل می شود. این همیشه بد نیست، اما خوب است که گزینه دور زدن و تعامل با دیگران را داشته باشید.

در ماه جولای، Xreal لوازم جانبی به نام Beam را روانه بازار کرد که عینک های هوشمند Air خود را سازگار می کند با طیف گسترده‌تری از دستگاه‌ها و یک صفحه مجازی را در جای خود ثابت می‌کند. Xreal Air 2 با Beam و سایر آداپتورها کار می کند، بنابراین می توانید به اکثر رایانه ها، تلفن ها و کنسول های بازی دستی متصل شوید.

عینک هوشمند Xreal Air 2 اکنون با قیمت ۳۹۹ دلار برای پیش‌سفارش در دسترس است و باید تا نوامبر در آمازون باشد و تا اواسط تا اواخر نوامبر ارسال شود. Xreal همچنین یک مدل Air 2 Pro را ارائه خواهد کرد که دارای سایه های الکتروکرومیک قابل تنظیم است و قیمت آن ۴۴۹ دلار است.

توصیه های سردبیران







در مقایسه با آب Xreal، نمایشگرهای Air 2 25 درصد روشن تر هستند و وفاداری رنگ بهتری دارند. آنها همچنین باید راحت‌تر باشند و بیشتر شبیه عینک‌های معمولی به نظر برسند زیرا Xreal توانسته وزن و ضخامت را با طراحی جدید کاهش دهد.


منبع: https://www.digitaltrends.com/computing/xreal-air-2-and-air-2-pro-are-better-lighter/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *