این قرارداد عالی SanDisk SSD سایبری دوشنبه بسیار خوب است، ممکن است برای دریافت آن به ایالات متحده پرواز کنم.

این بهترین دوربین های بدون آینه امروز می‌تواند عکس‌ها و ویدیوهای با وضوح بالا بگیرد، یا عکس‌برداری پشت سر هم فوق‌العاده سریع را برای اکشن با سرعت‌هایی که ما فکر نمی‌کردیم امکان‌پذیر کنیم، به صدا درآورد. کیفیت و سرعت دوربین‌هایمان بهتر از همیشه است. زمان بسیار خوبی برای عکسبرداری و فیلمبرداری است، به جز یک چیز – این همه فایل های دیجیتالی عظیم کجا می روند؟

حافظه قابل اعتماد، چه کارت حافظه در دوربین باشد یا درایو خارجی که فایل های شما را به مدت طولانی ذخیره می کند، بیش از هر زمان دیگری مهم است. به همین خوبی است که B&H ​​Photo دارای قدرت مطلق است معاملات سایبری دوشنبه در محدوده محصولات SanDisk خود.

برای این محدوده خاص «V2» از SSD های SanDisk Extreme، برای همه مدل هایی که شامل ۵۰۰ گیگابایت، ۱ ترابایت، ۲ ترابایت و ۴ ترابایت هستند، تخفیف زیادی در نظر گرفته شده است. را خواهید دید ۲ ترابایت به قیمت ۹۹٫۹۹ دلار در B&H Photo در زیر، اما اگر به نسخه ۴ ترابایتی نیاز دارید، قیمت آن ۱۹۹ دلار است – این هنوز یک معامله عالی است.

متأسفانه برای من در بریتانیا، قیمت‌ها بسیار تندتر است، و بنابراین من به چشمان سبز اقیانوس اطلس نگاه می‌کنم. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در ایالات متحده زندگی می کنید، من امروز این معامله را انجام می دهم.

بهترین معامله Cyber ​​Monday SSD امروز: SanDisk SSD قابل حمل V2 تا ۶۰۰ دلار تخفیف

این قرارداد عالی SanDisk SSD سایبری دوشنبه بسیار خوب است، ممکن است برای دریافت آن به ایالات متحده پرواز کنم.

SanDisk Extreme Portable SSD V2 (2TB): بود ۴۴۹٫۹۹ دلار اکنون ۹۹٫۹۹ دلار در B&H Photo

۳۵۰ دلار صرفه جویی کنید: عکس‌های با وضوح بالا، عکس‌برداری سریع پشت سر هم، فیلم‌برداری با کیفیت فوق‌العاده بالا – دوربین‌های امروزی توانایی بیشتری دارند و بیشتر از همیشه نیاز به داده دارند. بسیاری از بهترین دوربین های فیلمبرداری هیبریدی نیز می توانند مستقیماً روی SSD ضبط کنند، جایی که خروجی ویدیویی با بهترین کیفیت ممکن را دریافت خواهید کرد. این Extreme Portable SSD V2 دارای سرعت خواندن ۱۰۵۰ مگابایت بر ثانیه و سرعت نوشتن ۱۰۰۰ مگابایت بر ثانیه و اتصال USB-C 3.2 است. اکنون با این قیمت فوق‌العاده خوب در یک SSD با عملکرد بالا، بهترین قیمت را نیز در قبال خود دریافت می‌کنید. نسخه های ۵۰۰ گیگابایتی، ۱ ترابایتی، ۲ ترابایتی و ۴ ترابایتی وجود دارد و در کتاب من، این ۲ ترابایت معقول ترین گزینه است.مشاهده معامله

من شخصاً از درایوهای SanDisk Portable SSD V2 برای ذخیره فایل‌ها برای پروژه‌های ویدیویی فعال استفاده می‌کنم، زیرا وقتی با یک رایانه سریع جفت می‌شوند، به اندازه کافی سریع می‌توانند پروژه‌های ویرایش ویدیوی ۴K را انجام دهند، حتی فایل‌های ویدیویی ۴:۲:۲ ۱۰ بیتی با بالاترین کیفیت نرخ بیت احتمالی که اغلب مشتریان از من می خواهند با آن عکس بگیرم. این فایل‌ها بسیار بزرگ هستند و استفاده از یک درایو خارجی کندتر آن را قطع نمی‌کند – درایو به یک گلوگاه تبدیل می‌شود.

این درایوهای SSD معمولاً واقعاً گران هستند، و من با ذخیره فایل‌های پروژه‌های تکمیل‌شده در درایوهای خارجی ارزان‌تر، در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنم. با این حال، قیمت های اینجا به قدری خوب است که دیگر حتی نیازی به انجام این کار ندارم. متأسفانه برای من، من در ایالات متحده زندگی نمی کنم، اما اگر زندگی می کردم، اکنون یک دسته از این درایوهای فیزیکی کوچک اما فوق العاده قدرتمند را انتخاب می کردم.

SanDisk همچنین نسخه های رنگی مختلف این SSD ها را با قیمتی حدود ۱۰ درصد انجام می دهد. می‌توانید نسخه‌های «آبی آسمانی» یا «مونتری» را به جای سیاه انتخاب کنید – برای مثال، هزینه‌های آبی آسمانی ۲ ترابایتی ۱۰۹٫۹۹ دلار در B&H Photo.

معاملات بیشتر دوشنبه سایبری ایالات متحده

TechRadar را در TikTok دنبال کنید برای اخبار، بررسی ها، جعبه گشایی ها، و معاملات داغ دوشنبه سایبری!


منبع: https://www.techradar.com/cameras/camera-accessories/this-awesome-sandisk-ssd-cyber-monday-deal-is-so-good-i-might-fly-to-the-us-to-get-it

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *