این لوازم جانبی بسته‌بندی میلواکی به شما کمک می‌کند تا تنظیمات شما را بسیار زیباتر کنید

این لوازم جانبی بسته‌بندی میلواکی به شما کمک می‌کند تا تنظیمات شما را بسیار زیباتر کنید

در حالی که جذاب ترین ویژگی خط Packout سطوح در هم قفل شده روی سطل های ذخیره سازی آن است، شاید دومین ویژگی جذاب این باشد که چقدر آسان است که آن سطل های در هم قفل شده را روی دالی بچسبانید. در حالی که داشتن یک پشته بلند از سطل ها در کنار میز کارتان جالب است، اما اگر بتوانید هر کجا که می روید، کل پشته را با خود بچرخانید، جالب تر می شود. میلواکی چندین گزینه برای جابجایی پشته ارائه می دهد، اگرچه اگر به هر حال به مشکل بر می خورید، ممکن است یک سطل اضافی نیز در این معامله داشته باشید.

جعبه ابزار ماژولار Packout Rolling می تواند به عنوان پایه جدید پشته Packout شما باشد و هم به عنوان یک دالی محکم و چرخان برای سایر سطل ها و هم به عنوان یک صندوقچه دوست داشتنی دیگر عمل کند. بدنه مقاوم در برابر ضربه سینه می تواند تا ۲۵۰ پوند را تحمل کند. از نظر وزن، لاستیک‌ها برای حرکت در تمام زمین‌ها رتبه‌بندی شده‌اند و کل آن دارای استاندارد IP65 حفاظت از باران و گرد و غبار است. چه حمل ابزار و چه سطل های دیگر، محکم می ایستد.

Rolling Modular Tool Box در دسترس است انبار خانه به قیمت ۱۳۹ دلارکه دارای امتیاز کاربر ۴٫۸ از ۵ است. کاربران درک می کنند که چگونه جعبه ابزار در برابر وزن و تنبیه بدنی خوب می ایستد، به طوری که یک کاربر می تواند چهار جعبه کامل Packout دیگر را بدون هیچ مشکلی در بالا قرار دهد.


منبع: https://www.slashgear.com/1473774/milwaukee-packout-accessories-help-make-set-up-nifty/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *