این مانیتور ۴۹ اینچ بازی‌ها را بدون نیاز به کنسول و کامپیوتر اجرا می‌کند

هرکسی از عهده‌ی خرید مانیتورهای OLED برنمی‌آید. باتوجه‌به اینکه قیمت این نوع مانیتورها از حدود ۸۰۰ تا ۲ هزار دلار متغیر است، ارتقای به فناوری OLED هنوزهم برای کاربران هزینه زیادی دارد.

اکنون آمازون با فروش ویژه‌ی مانیتور ۴۹ اینچ Odyssey OLED G9 و تخفیف ۶۰۰ دلاری، یکی از تخفیف‌های وسوسه‌کننده‌ی مانیتور سامسونگ را برای کاربران رقم زده است.

قیمت مانیتور در آمازون به ۱٬۱۹۹٫۹۹ دلار رسیده که کاهش قیمت بزرگی محسوب می‌شود و درمقایسه‌با قیمت اصلی ۱٬۸۰۰ دلاریِ سال گذشته بسیار جذاب‌تر است. هم‌اکنون، این تخفیف در فروشگاه آنلاین آمازون و بست‌بای و سامسونگ فعال است.

مدل G95SC با وضوح تصویر ۵۱۲۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی خود، روشنایی و کنتراست عالی دارد. این دستگاه با ابعاد عریض عملاً دو نمایشگر ۱۴۴۰p را در پنلی غول‌پیکر و خمیده کنار‌هم قرار داده و ضمن نمایش بیش از هفت‌میلیون پیکسل در هر فریم و نرخ نوسازی ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخ‌گوییِ سه‌میلی‌ثانیه‌ای ارائه می‌دهد.

مانیتور سامسونگ با فناوری HDR10+ و Nvidia G-Sync و AMD FreeSync سازگار است و با نرم‌افزار داخلی گیمینگ‌هاب برای استریم بازی‌ها از گیم پس و GeForce Now و دیگر سرویس‌ها بدون نیاز به کامپیوتر یا حتی خرید کنسول بازی مانند پلی استیشن ۵ یا ایکس باکس سری ایکس عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید

سرویس‌های VOD (نت‌فلیکس، یوتیوب، دیزنی پلاس و…) ازطریق سیستم‌عامل تایزن در مانیتور جدید سامسونگ همچون انواع تلویزیون سامسونگ دردسترس هستند.

ورودی‌ها‌ی مانیتور شامل یک هاب USB-C داخلی (سه درگاه USB-A برای لوازم جانبی) و درگاه HDMI 2.1 و DisplayPort 1.4 به‌علاوه چندین قابلیت نرم‌افزاری مانند نمایشِ چندگانه و انعکاس تصویر (اسکرین میرور) و پشتیبانی از سیستم Dex در گوشی سامسونگ است.


منبع: https://www.zoomit.ir/monitor/416654-samsung-49-inch-monitor-600-off/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *