این معاملات روی پروژکتورها رویاهای تئاتر خانگی شما را روشن می کند

اکنون زمان عالی برای تبدیل رویاهای تئاتر خانگی خود به واقعیت است. XGIMI در حال ورود به معاملات با تخفیف است و صرفه جویی قابل توجهی را در طیف وسیعی از پروژکتورهای با تکنولوژی بالا ارائه می دهد. به علاوه، همه این پروژکتورها از Android TV استفاده می‌کنند و دسترسی یکپارچه به پلتفرم‌های پخش مورد علاقه شما را فراهم می‌کنند.

در اینجا مجموعه ای از چند دستگاه آورده شده است که به شما کمک می کند پروژکتور ایده آلی را پیدا کنید که متناسب با بودجه، فضا و نیازهای شما باشد. فراموش نکنید که برای خرید تعطیلات خود چند کد اختصاصی Mashable را ببینید.

یک پروژکتور ۴K با کمترین قیمت تا کنون

XGIMI HORIZON Pro

۱۰۹۹ دلار (۸۰۰ دلار صرفه جویی کنید)



را HORIZON Pro بالاترین کیفیت تصویر ۴k موجود در یک پروژکتور را به همراه ۲۲۰۰ ANSI لومن ارائه می‌کند تا رنگ‌های زنده و واقعی و تصاویری کاملاً تیز را به صفحه نمایش شما بیاورد. Horizon Pro با وزن ۶٫۴ پوند و با ابعاد ۸٫۲ در ۸٫۶ در ۵٫۳ اینچ (HWD)، به راحتی قابل حمل است. همچنین دارای بلندگوهای هارمن کاردون داخلی ۸ واتی است تا تجربه سینمایی شما را با کیفیت صدای بی عیب و نقص کامل کند.

Long-range نام بازی است

XGIMI HORIZON Ultra

۱۴۳۹٫۱۰ دلار با کد XGIMIMASH1 با ۱۰ درصد تخفیف در آمازون



پرچمدار جدید ۴K XGIMI، HORIZON Ultra مشخصات فنی را تنها در پروژکتورهای لوکس با قیمتی کمتر از ۲۰۰۰ دلار به ارمغان می آورد. این دستگاه دارای Dolby Vision، حالت‌های بازی با تأخیر کم، اپتیک محاسباتی در سطح سخت‌افزار، و سیستم لیزر هیبریدی و ال‌ای‌دی پیشگامانه است که همه‌جانبه‌ترین تجربه مشاهده موجود را برای شما به ارمغان می‌آورد.

صفحه نمایش بزرگ برای فضاهای کوچکتر

XGIMI AURA

۱۵۹۹ دلار (۱۲۰۰ دلار صرفه جویی کنید)



اگر فضای وسیعی برای سینمای خانگی خود ندارید، هاله برای تو است. این یک پروژکتور پرتاب کوتاه است که ۱۵۰ اینچ تصاویر خیره کننده را تنها از فاصله ۱۷٫۳ اینچی نشان می دهد. دارای طیف گسترده ای از گزینه های اتصال، حالت بازی و تصحیح کیستون ۸ نقطه ای است، بنابراین می توانید اندازه و کیفیت تصویر را متناسب با اتاق خود تنظیم کنید.

روشنایی ساخته شده برای فیلم های حیاط خلوت

XGIMI Halo+

۶۴۹ دلار (۲۰۰ دلار صرفه جویی کنید)



شب های فیلم در فضای باز با این در دست هرگز آنقدر خوب به نظر نمی رسید. را هالو + دارای وضوح باورنکردنی ۱۰۸۰p فول اچ دی و ۷۰۰ لومن ایزو با تمرکز بیش از حد LED با انرژی LED برای روشن تر کردن پیش بینی ها از همیشه. بعلاوه، Halo+ فوق العاده قابل حمل با باتری داخلی است که ۲٫۵ ساعت زمان پخش را فراهم می کند. چه در حال غوطه ور شدن در آخرین پخش جریانی باشید و چه در مورد علاقه نوستالژیک، این پروژکتور تجربه ای درجه یک را ارائه می دهد.

هنگام خروج از خانه از کد XGIMIMASH2 استفاده کنید فروشگاه رسمی XGIMI برای دریافت ۱۰۰ دلار تخفیف اضافی. از همان کد در آمازون برای دریافت a استفاده کنید پایه رومیزی رایگان هنگام خرید Halo+ در حین فروش آنها.

شگفتی کوچک قابل حمل

XGIMI MoGo 2 Pro

۵۰۹ دلار (۹۰ دلار صرفه جویی کنید)



اگر قصد دارید پروژکتور خود را در حین سفر بسته بندی کنید یا می خواهید آزادی آن را از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کنید، XGIMI MoGo 2 Pro. جدیدترین فناوری، مانند ۴۰۰ لومن ISO و رنگ‌های استاندارد هالیوود را در دستگاهی جمع‌وجور و مقرون به صرفه به ارمغان می‌آورد. به‌علاوه، بلندگوهای ۸ واتی با صدای Dolby باعث می‌شوند که صدای چشمگیر در هر اتاقی امکان‌پذیر شود.

تصاویر سینمایی با کمتر از ۲۵۰ دلار

XGIMI MoGo 2

۲۴۹ دلار (۱۵۰ دلار صرفه جویی کنید)



چه در جستجوی یک هدیه مقرون به صرفه باشید و چه به دنبال حفظ زیبایی ظاهری شیک اتاق نشیمن خود بدون شکستن هزینه ها هستید، لازم نیست صدها دلار برای نیازهای فنی خود خرج کنید. با MoGo 2، شما مجبور نیستید. این پروژکتور plug-and-play یک تجربه بصری عالی و صدای چشمگیر را با قیمت بسیار خوب ارائه می دهد.

از معاملات محدود XGIMI استفاده کنید تا تجربه رویاهای خود را با صفحه نقره ای با کسری از قیمت معمول به دست آورید. هنگامی که تفاوت یک پروژکتور را تجربه کردید، هرگز به عقب نگاه نخواهید کرد.


منبع: https://mashable.com/ad/deals/xgimi-home-theater-projector-deals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *