South Park: Snow Day سلاح ها و توانایی ها را در تریلر گیم پلی جدید نشان می دهد

با نزدیک شدن به فصل زمستان، THQ Nordic از این مناسب ترین فرصت فصلی برای نمایش بیشتر بازی های آینده South Park: Snow Day خود استفاده کرده است، با آخرین تریلر خود که گیم پلی جدیدی را برای ماجراجویی co-op نشان می دهد.

South Park: Snow Day در ابتدا مورد تمسخر قرار گرفت در آگوست سال گذشته، در انتهای ویترین THQ Nordic در سال ۲۰۲۲ ظاهری یواشکی پس از اعتبار ایجاد کرد. یک سال بعد، آن را برای دومین بار در ویترین ظاهر شداین بار برای تایید عنوان خود، از نمایش کاملاً غیر تلویزیونی آن مانند سبک بصری سه بعدی پرده برداری کنید و تعداد انگشت شماری از جزئیات دیگر را فاش کنید.

به عنوان مثال، می دانیم که South Park: Snow Day (که توسط استودیوی The Blackout Club Question توسعه می یابد) یک ماجراجویی co-op است که در آن حداکثر چهار بازیکن – همراه با چهره های آشنا از جمله کارتمن، استن، کایل و کنی – با مبارزه در خیابان های پارک جنوبی پوشیده از برف در تلاش برای نجات جهان، از روز دور از مدرسه لذت ببرید.


تریلر گیم پلی South Park: Snow Day.

تریلر افشای پر هرج و مرج Snow Day چند گیم‌پلی را ارائه می‌دهد، اما THQ Nordic اکنون ویدیوی دیگری را به اشتراک گذاشته است، این یکی به همان اندازه آشفته است، اما شبیه چیزی نزدیک‌تر به یک بازی قابل تشخیص است، با تمرکز بر برخی از سلاح‌های غوغا و برد. . بازیکنان در کنار نکاتی از توانایی ها و قدرت های خاص به آن دسترسی خواهند داشت.

THQ Nordic همچنین به «مواد آرایشی نمادین» اشاره می‌کند که بازیکنان می‌توانند از آن برای سفارشی‌سازی New Kid خود استفاده کنند، از جمله «تی‌شرت‌های Beanies to Cheesy Poof تا توپ‌های چانه».

هنوز تاریخ انتشاری برای South Park: Snow Day وجود ندارد، اما زمانی که در نهایت وارد کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری X/S، رایانه‌های شخصی و سوییچ شود، عرضه خواهد شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/south-park-snow-day-showcases-weapons-and-abilities-in-new-gameplay-trailer

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *