این معامله Bose QuietComfort II Cyber ​​دوشنبه باعث می شود همه چیز در مورد فروش AirPods را فراموش کنید.

نه همه بهترین معاملات سایبری دوشنبه به اندازه پس‌اندازی است که در جمعه سیاه دیدیم، اما یک تخفیف هدفون وجود دارد که تقریباً به اندازه ارزان‌ترین پس‌انداز ایرپاد است که مشاهده کردیم. والمارت ایرپاد پرو ۲ مورد علاقه ما (مدل لایتنینگ) را بیش از ۳۲ درصد کاهش داده بود، و اگرچه این تخفیف دیگر در دسترس نیست، معامله ایرباد سایبر دوشنبه دیگری وجود دارد که من آن را از دست نمی دهم.

برای بهترین هدفون برای حذف فعال نویز، هدفون Bose QuietComfort II، که ما آنها را به عنوان بهترین هدفون حذف نویز برای بیشتر مردم. آنها در هر دو بازار نزدیک به ۳۰ درصد تخفیف داشته اند. از ۲۷۹ دلار به ۱۹۹ دلار در آمازون در ایالات متحده و از ۲۷۹٫۹۵ پوند تا ۱۹۹ پوند در آمازون در بریتانیا.

در آمریکا یا بریتانیا نیست؟ برای بهترین معاملات در منطقه خود به پایین بروید.

بهترین معاملات Cyber ​​Monday Bose QuietComfort II امروز

این معامله Bose QuietComfort II Cyber ​​دوشنبه باعث می شود همه چیز در مورد فروش AirPods را فراموش کنید.

Bose QuietComfort Earbuds II: بود ۲۷۹ دلار اکنون ۱۹۹ دلار در آمازون

اگر می خواهید بهترین قدرت مسدود کننده نویز را که می توانید در قبال قیمت دریافت کنید، آن را ارائه دهید. آنها همچنین صدای فوق العاده ای دارند و دارای تعداد زیادی ویژگی هوشمند مفید هستند. اما سرفصل حذف نویز است و شما نمی توانید با کمتر از ۲۰۰ دلار بهتر شوید. در واقع، شما اساساً نمی توانید بهتر شوید، نقطه. اوه، و این ارزان‌ترین قیمتی است که تا به حال داشته‌اند – تعجب می‌کنیم اگر آنها کمتر شوند.مشاهده معامله

این معامله Bose QuietComfort II Cyber ​​دوشنبه باعث می شود همه چیز در مورد فروش AirPods را فراموش کنید.

Bose QuietComfort Earbuds II: پوند بود۲۷۹ اکنون ۱۹۹ پوند در آمازون

وقتی صحبت از حذف نویز و قیمت به میان می‌آید، این ویژگی‌ها با ترکیبی از کیفیت صدای عالی و ویژگی‌های هوشمند برای راه‌اندازی، به نقطه مطلوبی رسیدند. با این حال، بزرگترین دلیل برای خرید آنها حذف نویز است که با قیمت کمتر از ۲۰۰ پوند بهتر از آن را پیدا نخواهید کرد. در واقع، تا زمانی که عدم شارژ چند نقطه‌ای یا بی‌سیم شما را آزار نمی‌دهد (و گوش‌های کوچکی ندارید)، اساساً نمی‌توانید بهتر شوید. مشاهده معامله

هدفون‌های Bose را به عنوان بهترین هدفون‌هایی که می‌توانید برای حذف نویز فعال بخرید ارزیابی می‌کنیم، و این به هدفون‌های آن‌ها نیز گسترش می‌یابد. ANC در جوانه های QuietComfort II نه تنها کیفیت صدا را به خطر نمی اندازد، بلکه دارای ویژگی CustomTune است که هر دو تنظیمات را طوری تنظیم می کند که مطابق با گوش شما کالیبره شود.

سخت نیست که بفهمیم چرا ما به آنها پنج ستاره دادیم بررسی Bose QuietComfort II. به گفته بوز، به لطف چهار میکروفون در هر جوانه، این میکروفون‌ها می‌توانند نویز ناخواسته را حس کرده و آن را در «کسری از میلی‌ثانیه» خنثی کنند. آنها همچنین دارای ویژگی های هوشمندانه ای هستند که به طور خودکار ANC را بسته به آنچه در اطراف شما است تنظیم می کنند.

در حالی که Bose QuietComfort IIs در حال حاضر بیشترین تخفیف را در مقایسه با سایر مدل‌های هدفون این برند Cyber ​​Monday دارند، ما همچنین فکر می‌کنیم که شایان ذکر است که جانشینان آن‌ها شاهد کاهش قیمت هستند.

QuietComfort IIs تنها در سپتامبر ۲۰۲۲ منتشر شده بود، اما قبلاً توسط Bose QuietComfort Ultra هدفون مدل جدید ۲۰۲۳ در ماه اکتبر در دسترس قرار گرفت و در حال حاضر با ۱۷ درصد تخفیف به فروش می رسد. از ۲۹۹ دلار به ۲۴۹ دلار در آمازون در امریکا. کاهش ۱۴ درصدی مشابه در بریتانیا نیز در دسترس است و مدل Ultra پایین آمده است از ۲۹۹ پوند تا ۲۵۹ پوند در آمازون.

اگر ۵۰ دلار / ۶۰ پوند اضافی برای شما زیاد نیست، ما توصیه می کنیم مدل جدیدتر را برای دسترسی به صدای همهجانبه جدید Bose، که اساساً صدای مکانی است – چیزی که QuietComfort II ها ندارند، تهیه کنید. با این حال، اگر ترجیح می دهید معامله بهتری داشته باشید، پیشنهاد می کنیم از QuietComfort II های ۲۰۲۲ استفاده کنید.

معاملات بیشتر Cyber ​​Monday Bose QuietComfort

به دنبال معاملات بیشتر هدفون Cyber ​​Monday Bose هستید؟ همه پایین‌ترین قیمت‌ها را از سراسر وب، با پیشنهادات موجود در منطقه خود، در اینجا خواهید یافت.

معاملات بیشتر جمعه سیاه ایالات متحده

معاملات بیشتر جمعه سیاه بریتانیا

TechRadar را در TikTok دنبال کنید برای اخبار، بررسی ها، جعبه گشایی ها، و معاملات داغ دوشنبه سایبری!


منبع: https://www.techradar.com/audio/earbuds-airpods/this-bose-quietcomfort-ii-cyber-monday-deal-will-have-you-forgetting-all-about-the-airpods-sale

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *