این می‌تواند قوی‌ترین مینی‌پی‌سی تا کنون باشد و دارای دو ویژگی غیرمنتظره است – یک وب‌کم و یک صفحه لمسی جالب، اما شما نمی‌توانید ویندوز را روی آن نمایش دهید.

سازنده رایانه چینی Minisforum تعدادی از محصولات چشمگیر از جمله مینی ورک استیشن خود را به نمایش گذاشت MS-01تبلت V3 3-in-1 و S100-N100، کوچکترین کامپیوتر کوچک POE جهان.

در نمایشگاه CES 2024، همچنین از محصول پرچمدار خود، UH185 Ultra رونمایی کرد که از آن به عنوان قدرتمندترین محصول این شرکت یاد می شود. مینی پی سی به روز.

در قلب UH185 Ultra یک پردازنده Intel Core Ultra 185H Meteor Lake با ۱۶ هسته و ۲۲ رشته، تا ۵٫۱ گیگاهرتز (با TDP پیش فرض ۴۵w) قرار دارد. همچنین دارای یک واحد پردازش عصبی (NPU) داخلی برای هوش مصنوعی، همراه با یک پردازنده گرافیکی مجتمع Intel Arc Xe-LPG با ۸ هسته Xe با فرکانس حداکثر ۲۲۵۰ مگاهرتز است.

دو رابط ۵G

گزینه های اتصال به همان اندازه چشمگیر هستند. UH185 Ultra اولین مینی رایانه شخصی است که دارای رابط دوگانه ۵G با دو پورت شبکه ۵G RJ45 است. همچنین شامل دو رابط USB4 با سرعت کامل با پشتیبانی از DP و Thunderbolt bridge، دو اسلات DDR5 5600Mhz SODIMM تا ظرفیت ۹۶ گیگابایت، دو درایو M.2 PCIe4.0 x4 SSD و یک اسلات کارت SD است.

مینی پی سی که دارای پایه عمودی است (همانطور که در بالا نشان داده شده است)، همچنین دارای یک صفحه نمایش لمسی چند منظوره است که اطلاعاتی مانند زمان، تاریخ، دما و آمار سیستم را برای CPU، GPU، RAM و SSD نمایش می دهد. متأسفانه نمی تواند ویندوز را روی آن نمایش دهد.

علاوه بر این، UH185 دارای یک وب کم ۱۰۸۰p با شاتر فیزیکی برای حفظ حریم خصوصی است. ما این مورد را در عمل ندیده‌ایم، اما این امکان وجود دارد که وب‌کم و صفحه نمایش را بتوان با هم استفاده کرد کنفرانس ویدیویی.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت یا زمان عرضه آن وجود ندارد، اما انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده برای پیش‌سفارش در دسترس قرار گیرد.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/this-could-be-the-most-powerful-mini-pc-ever-and-it-comes-with-two-unexpected-features-a-webcam-and-a-cool-touchscreen-but-you-wont-be-able-to-display-windows-on-it

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *