این می تواند طراحی آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی جدید برای سال ۲۰۲۴ باشد

این می تواند طراحی آیپد ایر ۱۲٫۹ اینچی جدید برای سال ۲۰۲۴ باشد

ما فکر میکنیم که آیپد ایر نسل ششم احتمالاً در مقطعی از سال جاری پوشش خود را از دست خواهد داد، و یک اشاره بزرگ دیگر که پشتیبان آن با شماتیک های فاش شده برای سایز بزرگتر ۱۲٫۹ اینچی شایعه شده است که در خط لوله قرار دارد.

این شماتیک ها از ۹۱ موبایل (از طریق ۹to5Mac) ظاهراً رندرهای CAD iPad Air 6 را نشان می دهد. تصاویر از طریق “منابع صنعتی” به دست آمده اند، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که این واقعاً طراحی نهایی باشد.

البته بزرگترین تغییر ورودی، افزایش حداکثر اندازه نمایشگر از ۱۰٫۹ اینچ در نسل پنجم است. آیپد ایر ۲۰۲۲ این بار تا ۱۲٫۹ اینچ – اگرچه به نظر می رسد درک این است که هر دو اندازه در نسخه بعدی در دسترس خواهند بود.

همچنین به نظر می رسد از نظر دوربین پشتی کمی تغییر طراحی شده است. iPad Air فعلی دارای یک برآمدگی دوربین بسیار ساده در اطراف یک لنز است، اما این شماتیک‌ها یک برآمدگی را در اطراف لنز و فلاش نشان می‌دهند.

بیشتر ببین

به روز رسانی در راه است

همانند مدل‌های قبلی تبلت اپل آی‌پد ایر، ما همچنان دکمه Touch ID را در لبه دستگاه داریم و پورت USB-C معمول و دکمه‌های پاور و صدا نیز در این رندرهای CAD لو رفته قابل مشاهده هستند.

در حالی که ۹۱mobiles به این تبلت اشاره دارد که از تراشه M2 اپل پشتیبانی می کند. دیگر منابع پیشنهاد کرده اند که جدیدترین تراشه M3 قرار است به جای آن استفاده شود. در هر صورت، این دستگاه زمانی که در نهایت وارد شود، یک دستگاه قدرتمند خواهد بود.

با اندازه جدید ۱۲٫۹ اینچی، حتی کمتر می توان iPad Air را از مدل های گران قیمت iPad Pro که در حال حاضر در نسخه های ۱۱ و ۱۲٫۹ اینچی در دسترس هستند متمایز کرد. همچنین انتظار می‌رود این تبلت‌ها در مقطعی در سال جاری به‌روزرسانی شوند.

سال ۲۰۲۳ برای اپل قابل توجه بود زیرا اولین سال از زمان عرضه iPad اصلی بود که هیچ تبلت جدید اپل ظاهر نشد. همانطور که ما داشته ایم قبلا نوشته شدههمه اینها احتمالاً در سال ۲۰۲۴ تغییر می کند و تقریباً برای هر مدلی انتظار می رود به روز رسانی شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/tablets/ipad-air/this-could-be-the-design-of-the-new-129-inch-ipad-air-for-2024

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *