این نمایش از Ai Pin جذاب را تماشا کنید

این نمایش از Ai Pin جذاب را تماشا کنید
انسانی

شش ماه پس از اولین نمایش، Humane اعلام کرد که دستگاه منحصربفرد Ai Pin خود به فروش می رسد.

Humane مستقر در سانفرانسیسکو، Ai Pin را به عنوان “اولین دستگاه پوشیدنی و پلت فرم نرم افزاری که برای استفاده از تمام قدرت هوش مصنوعی (AI) ساخته شده است، توصیف می کند.

Ai Pin چیست؟

در نگاه اول کمی شبیه اپل واچ به نظر می رسد، اما به جای اینکه دور مچ دست شما بپیچد، روی سینه شما می نشیند. اوه، و این صفحه نمایش ندارد، در عوض یک “نمایشگر جوهر لیزری” را روی کف دست شما پخش می کند.

Ai Pin با هدف این که گوشی هوشمند – و ساعت های هوشمند – را برای پول خود به ارمغان بیاورد، طیف وسیعی از “تجربه های هوش مصنوعی” را ارائه می دهد که در دستگاه و در فضای ابری وجود دارد – هیچ برنامه ای به این شکل وجود ندارد.

مانند یک گوشی، می‌توانید با تماس‌ها، بررسی و ارسال پیام، درخواست آهنگ، گرفتن عکس و ویدیو، پرسیدن سؤال و موارد دیگر، با تعاملاتی که از طریق لمس، صحبت کردن، اشاره‌ها و آن نمایشگر پیش‌بینی‌شده انجام می‌شود، و هوش مصنوعی ظاهراً برخی موارد را انجام می‌دهد. از این وظایف بسیار روان تر و ساده تر است.

نسخه ی نمایشی ویدیویی

Humane توسط اعضای سابق تیم طراحی و مهندسی اپل، Imran Chaudhri و Bethany Bongiorno در سال ۲۰۱۹ تأسیس شد و در ویدیوی زیر، این جفت به تفصیل قابلیت های Ai Pin را ارائه می دهد.

این پین هوش مصنوعی انسانی است https://t.co/ytUSGF3y55 pic.twitter.com/Zrcoaf49u7

– انسانی (@Humane) 9 نوامبر ۲۰۲۳

همانطور که ویدیو نشان می دهد، این دستگاه همچنین می تواند برای تفسیر زبان فوری استفاده شود، و حتی می تواند به شما بگوید که مثلاً چقدر پروتئین در یک مشت آجیل وجود دارد که آن را نشان می دهید.

این دستگاه از طریق یک “تقویت کننده باتری” مغناطیسی که در طرف دیگر لباس خود قرار می دهید به پیراهن یا سایر بالاپوش شما متصل می شود. شما باید بتوانید تقریباً یک روز از Ai Pin استفاده کنید، اما سهولت تعویض باتری به این معنی است که هرگز نگران تمام شدن آب نخواهید بود (فقط به اندازه کافی باتری همراه خود داشته باشید!).

اشکالاتی

بنابراین، نقاط ضعف Ai Pin چیست؟ خوب، در حالی که ویدیوی نمایشی بسیار چشمگیر است، اما کمی اشتباه وجود دارد که در آن هوش مصنوعی به سؤالی درباره بهترین مکان برای دیدن خورشید گرفتگی بعدی پاسخ اشتباه می دهد. این نوع پاسخ مطمئن و در عین حال اشتباه شناخته شده است با چت ربات های مولد هوش مصنوعی رخ می دهد هر از گاهی، و با وجود هوش مصنوعی در هسته دستگاه Humane، باید راهی برای حل این نوع مشکل در اولین فرصت پیدا کند.

سوال دیگر این است که مردم چقدر مایل خواهند بود که چنین وسیله گرانقیمتی را که فقط با آهنربا به آن متصل است، در قسمت بیرونی لباس خود بپوشند.

با این حال، Humane باید برای ارائه چیزهای هیجان انگیز و جدید مورد تحسین قرار گیرد. اکنون می‌خواهیم ببینیم که آیا با این تبلیغات مطابقت دارد یا خیر.

Ai Pin از ۱۶ نوامبر برای پیش‌سفارش در دسترس است و ارسال آن از اوایل سال ۲۰۲۴ آغاز می‌شود. هزینه آن ۶۹۹ دلار به علاوه ۲۴ دلار در ماه برای تماس نامحدود، پیامک و داده از طریق T-Mobile است.

توصیه های سردبیران







در نگاه اول کمی شبیه اپل واچ به نظر می رسد، اما به جای اینکه دور مچ دست شما بپیچد، روی سینه شما می نشیند. اوه، و این صفحه نمایش ندارد، در عوض یک “نمایشگر جوهر لیزری” را روی کف دست شما پخش می کند.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/ai-pin-video-demonstration/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *