این نیروگاه شارژ بی سیم فقط ۶۰ دلار قیمت دارد

TL;DR: از ۵ دسامبر، این را دریافت کنید کد نیروگاه فقط ۵۹٫۹۹ دلار – ۳۰٪ تخفیف.


به همان اندازه که پول ممکن است قدرت باشد، در عصر حاضر، قدرت نیز قدرت است. اگر از ابزارهای برقی خود برای تعمیر یا ساختن چیزی استفاده می کنید، خاموش شدن آنها در اواسط پروژه چندان مفید نیست. همین امر در مورد دستگاه‌هایی که در دستگاه‌های جانبی استفاده می‌کنید نیز صدق می‌کند، مانند استفاده از تلفن خود برای پخش جریانی موسیقی از طریق بلندگوی بلوتوث در حین کار. این پاوراستیشن KODA راهی برای جلوگیری از این وضعیت است. و فقط با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار به فروش می رسد، درست به موقع برای تعطیلات.

آ هدیه سخاوتمندانه برای علاقه مندان به بهبود خانه یا کمپینگ در زندگی شما با قیمتی مقرون به صرفه، این نیروگاه چیزهای زیادی برای ارائه دارد. درست خارج از خفاش، دارای یک نور ۶۴۰ لومن با چرخش ۹۰ درجه است تا آخرین پروژه را در بهترین موقعیت ممکن روشن کند.

این همراه خوش دست شامل چهار پریز برق و چهار پورت USB (حداکثر ۱۸۰۰ وات)، به این معنی که می تواند ابزارها و دستگاه ها را به طور همزمان روشن کند. و برای مدرن نگه داشتن چیزها، یک پد شارژ بی سیم برای تلفن های سازگار با Qi شما نیز وجود دارد.

طراحی متفکرانه شامل چندین راه برای استفاده از نوار برق است، از جمله آویزان کردن آن از میخ یا قلاب تاشو، که برای کار در زیر کاپوت عالی است.

به خوش دست ترین فرد در لیست خرید خود نور و قدرت را در یک قطعه قابل حمل هدیه دهید.

را KODA PowerStation با شارژ بی سیم به قیمت ۵۹٫۹۹ دلار (معادل ۸۵٫۹۸ دلار) به فروش می رسد. اطمینان حاصل کنید که تا کریسمس زمانی که سفارش خود را تا ۷ دسامبر ثبت می کنید، می رسد.

قیمت ها قابل تغییر است

موضوعات
ابزارک ها

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/deals/dec-5-koda-wireless-charging

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *