این هفته در داده ها: رمزگشایی شیدایی هوش مصنوعی مولد

این هفته در داده ها: رمزگشایی شیدایی هوش مصنوعی مولد

برای مشاهده جلسات VB Transform 2023 به کتابخانه درخواستی ما مراجعه کنید. اینجا ثبت نام کنید


هوش مصنوعی مولد همه جا هست. این در برنامه های ما، پایگاه داده های ما، داشبورد ما، تلفن های ما وجود دارد. رهبران فناوری و داده احتمالاً از خود می‌پرسند: “من چگونه باید از شیدایی هوش مصنوعی استفاده کنم؟” این هفته، یک “مهمان ویژه” به CarCast برونو می پیوندد تا به رمزگشایی شیدایی کمک کند.

این CarCast همچنین برخی از منابع خواندنی هفته گذشته و موارد کلیدی که باید برای هفته آینده به آنها توجه کنید را پوشش می دهد. برای مثال:

  • گروه مشاوره بوستون اخیراً داده‌های جالبی در مورد اینکه CIOها باید تلاش‌های خود را روی هوش مصنوعی ژنرال متمرکز کنند، چه مواردی را برای شروع باید انتخاب کنند و مهم‌تر از آن، چگونه باید کار خود را اولویت‌بندی کنند منتشر کرد. پاسخ یک رتبه پشته نیست، یک ربع است.
  • هوش مصنوعی در فروش: آیا می دانستید که از هر پنج رهبر، یک نفر از اپلیکیشن فروش خود ارزشی کسب نمی کند؟ چرا اینطور است؟ به احتمال زیاد به این دلیل که آنها از هوش مصنوعی در زمان نامناسبی در چرخه فروش خود استفاده می کنند.
  • چگونه هوش مصنوعی ژنرال بر امنیت سایبری تأثیر می گذارد؟! پادکست بن لوریکا رویکردی در مورد این نگرانی در حال ظهور (“درون ذهن یک هکر”) دارد. منبع خوبی برای گوش دادن به آن قبل از رویدادهای کلیدی سایبری. Crowdstrike’s Fal.Con و Mandiant mWise هفته بعد!

این CarCast همچنین شامل موارد زیر است: “چگونه پایگاه داده های برداری را برای یک کودک ۵ ساله توضیح دهیم”، هشت روشی که افسران ارشد داده می توانند ارزش را نشان دهند، و “چرا هوش مصنوعی یک مرحله است”…

هفته خوبی داشته باشید!

رویداد

VB Transform 2023 بر حسب تقاضا

آیا جلسه ای از VB Transform 2023 را از دست داده اید؟ برای دسترسی به کتابخانه درخواستی برای همه جلسات ویژه ما ثبت نام کنید.

اکنون ثبت نام کنید

برونو عزیزا رئیس بخش داده و تجزیه و تحلیل در Google Cloud است.

DataDecisionMakers

به انجمن VentureBeat خوش آمدید!

DataDecisionMakers جایی است که کارشناسان، از جمله افراد فنی که کار داده را انجام می دهند، می توانند بینش ها و نوآوری های مرتبط با داده را به اشتراک بگذارند.

اگر می‌خواهید درباره ایده‌های پیشرفته و اطلاعات به‌روز، بهترین شیوه‌ها و آینده فناوری داده و داده مطالعه کنید، به ما در DataDecisionMakers بپیوندید.

حتی ممکن است در نظر بگیرید مشارکت در مقاله از خودت!

از DataDecisionMakers بیشتر بخوانید


منبع: https://venturebeat.com/business/this-week-in-data-decrypting-the-generative-ai-mania/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *