این ویدیوی پیکسل ۹ پرو واقعی نیست، اما عالی است

از زمانی که طرح های فرضی پیکسل ۹ و پیکسل ۹ پرو چند هفته پیش به اشتراک گذاشته شد، نتوانستم دستگاه را از ذهنم دور کنم. اگر این طرح‌ها واقعاً نشان دهند که گوشی‌های بعدی گوگل چگونه خواهند بود، فکر می‌کنم در پایان سالی باورنکردنی برای دنیای اندروید خواهیم بود.

و از آنجایی که ما نمی توانیم این طرح را از ذهن خود خارج کنیم، در حال یافتن دلیلی برای صحبت در مورد آن هستیم. به عنوان مثال، مانند امروز، جایی که خواننده ای کار هنرمندی را به اشتراک گذاشت که سعی داشت یک تبلیغ تجاری پیکسل ۹ پرو به سبک گوگل ایجاد کند. باز هم، این واقعی نیست، اما بسیار جالب است.

در هر صورت، نشان می دهد که پیکسل ۹ پرو چیست در طرحی که دیدیم لو رفت می تواند در رنگ های مختلف به نظر برسد

این ویدیوی پیکسل ۹ پرو واقعی نیست، اما عالی است

کار توسط هانبین پیو و آنها یک صفحه Behance راه اندازی کردند (اینجا) برای نمایش کار. آنها این را “تبلیغات مفهومی” می نامند که در آن الهام از “تبلیغات زیاد گوگل” به عنوان راهی برای ساختن چیزی “تا حد امکان گوگل” است. من فکر می‌کنم که آنها کار محکمی انجام دادند، خارج از متن احمقانه در سراسر.

اما هی، ما واقعاً می‌خواهیم به Pixel 9 Pro در رنگ‌های طلایی، مشکی و نقره‌ای با لبه‌های صاف، آن نوار دوربین دیوانه‌واری که از دستگاه بیرون می‌آید و ادامه استفاده از گوشه‌های گرد گوگل خیره شویم. این خیلی خوب است. لطفا این را گوگل کنید.

به سلامتی زاخاری!


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/14/pixel-9-pro-video-renders/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *