این ویژگی جدید اندروید ۱۵ مورد استفاده فراوان خواهد بود

حتی با اندروید ۱۵ با ورود به نسخه بتا عمومی، هنوز چیزهایی وجود دارد که گوگل در پشت صحنه روی آنها کار می کند. یکی از ویژگی‌هایی که هنوز آماده می‌شود، توانایی اجباری حالت تاریک در همه برنامه‌های شما است، صرف نظر از اینکه حالت تاریک بومی دارند یا خیر.

با تشکر از مشعل رحمانما پیش نمایشی از نحوه عملکرد این ویژگی داریم، و در بیشتر موارد، به نظر می رسد جایگزینی عالی برای مقابله با برنامه هایی است که از معرفی یک تم تاریک بومی خودداری می کنند – ما به شما آمازون نگاه می کنیم.

این ویژگی جدید اندروید ۱۵ مورد استفاده فراوان خواهد بود

پس از در دسترس قرار گرفتن، گمان می رود که نسخه بتای بعدی اندروید ۱۵ در Google I/O منتشر شود، کاربران تنظیمات Make All Apps Dark را در منوی Color and Motion در بخش Accessibility پیدا خواهند کرد. از آنجایی که در زیر گزینه‌های برنامه‌نویس قرار نمی‌گیرد، انتظار می‌رود این تنظیم برای همه کاربران در دسترس باشد.

هنگامی که فعال باشد، برخلاف ترفندهای مشابهی که اکنون در اندروید داریم، تاریک کردن همه برنامه ها روی تصاویر تأثیری نمی گذارد. این کار خود را تنها با تأثیرگذاری بر عناصر تم برنامه انجام می دهد، و همانطور که در تصویر مثال زیر می بینید، حتی آمازون نیز پس از فعال شدن، بسیار خوب به نظر می رسد.

در این مرحله، ما فقط در Google منتظر هستیم تا آن را برای کاربران فعال کند تا بتوانند با آن بازی کنند. باز هم، ما انتظار داریم که این اتفاق در اندروید ۱۵ بتا ۲ رخ دهد، که ماه آینده شاهد عرضه آن در Google I/O خواهیم بود. این همیشه یک بازی انتظار است.

این امر قانونی خواهد بود، درست است؟

// Android Authority


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/26/android-15s-ability-to-make-all-apps-go-dark-will-be-awesome/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *